Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده کمک های بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

جبار کیانی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتاق بازرگانی یاسوج در راستای اهداف بشردوستانه خود و با بهره گیری از توان بالقوه بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تامین و جمع آوری کمک های غیرنقدی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این محموله امروز عصر به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
کیانی پور تصریح کرد: مواد غذایی خشک موجود در این محموله شامل برنج، ماکارونی، عدس و روغن و شوینده ها از قبیل پودر لباسشویی و دستشویی است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج بیان کرد: دیگر اقلام موجود در این محموله شامل چادر، کنسرو تن ماهی و لوبیا، خرما، شیرخشک، دارو، نوار بهداشتی و پوشک بچه است.
در پی بارش های شدید نوروز امسال، سیلاب بیشتر استان های کشور به خصوص استان های شمالی، جنوبی و جنوب غرب کشور را دربرگرفت.
این بارندگی ها خسارت های بسیاری در استان های گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان و دیگر شهر ها به همراه داشت.
9928/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كمك هاي بخش خصوصي مناطق سيل زده كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها

اتاق بازرگانی تهران در بیانیه‌ای در مورد افزودن روز پنجشنبه (به جای شنبه) به تعطیلات پایان هفته عنوان کرد که تصمیمی گرفته شده که نشانه عدم باور قلبی و ذهنی به بخش خصوصی است.

 

به گزارش ایسنا، در بخشی از بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران آمده است:

اسباب نگرانی است که نمایندگان مردم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در تازه‌ترین تصمیم خود با بی‌توجهی به پیشنهاد منطقی، کارشناسانه و مبتنی بر منافع ملی که توسط فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار در مورد تعیین روز شنبه به عنوان دومین روز تعطیلات پایان هفته ارائه شده بود، در اصلاح لایحه ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با کاهش ساعات کاری هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت، روز‌های کاری را نیز شنبه تا چهارشنبه و تعطیلات دو روزه پایان هفته را روز‌های پنجشنبه و جمعه تعیین کردند.

تصمیم اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در صورت تایید نهایی و تبدیل به قانون جاری کشور، قطع ارتباط اقتصاد کشور با بازار‌های بین‌المللی را به چهار روز در هفته افزایش می‌دهد و روشن است که در شرایط تحریم و محدودیت‌های خارجی و تنگنا‌های داخلی، ضمن تحمیل زیان مضاعفی بر اقتصاد کشور خصوصاً در شرایط دشوار کنونی، نقض اکید منویات مقام معظم رهبری در دستیافت به اهداف شعار سال خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: از موضوع تعطیلی ایام پایان هفته، نمودی از تجمع و یکدستی خواسته‌های فعالان اقتصادی و سایر شقوق اجتماعی کشور است که در همراهی با یکدیگر و با انتشار سیلی از بیانیه، اطلاعیه، مصاحبه و اظهارنظرات، تلاش می‌کنند تا از خواسته و آرزوی سربازان خط مقدم اقتصادی کشور که مجدداً نادیده انگاشته شده را به جهت پیشینه‌سازی منافع ملی محقق کنند.

امیدواریم نظر نهایی سیاستگذاران و قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، عدم تایید این تصمیم و استماع نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی با هدف بیشینه‌سازی منافع ملی و به کار بستن آن باشد.

دیگر خبرها

  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم
  • صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود
  • توزیع کودشیمیایی در۷۰ کارگزاری خصوصی و دولتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • انتقال بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان در سال گذشته به سایر نقاط کشور
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • تقدیر رئیس اتاق بازرگانی از پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی