Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه جهت هر گونه تلفات جانی شب گذشته با اخطارهای صادر شده، روستای 25 خانواری ده منار تخلیه و مردم این روستا تا اطلاع ثانوی در روستای عبدآباد اسکان داده شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ محمد رستمی صبح امروز در حاشیه بازدید میدانی از بخش کدکن افزود: با توجه اقدام‌های پیشگیرانه و بهنگام که از سوی اعضای ستاد مدیریت بحران صورت گرفته بارش‌های اخیر در شهرستان هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در پی تشدید بارش در 24 ساعت گذشته جاده رباط سنگ به کدکن در حال حاضر از دو قسمت به علت آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب مسدود شده است و امکان تردد با وسایل نقلیه سبک فعلاً میسر نبوده و راهداران هم‌اینک مشغول تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.

 

فرماندار از کسانی که قصد تردد از جاده فرعی رباط سنگ-کدکن- نیشابور را دارند خواست فعلاً جهت عبور از مسیر روستای سلطان‌آباد عبور کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در بازدید از مزارع کشاورزی و باغات بخش کدکن در گفت‌وگو با کشاورزان ابراز امیدواری کرد:کارشناسان جهاد کشاورزی به‌زودی جهت ارزیابی و اعلام میزان خسارات در منطقه حضور خواهند یافت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد

یونس نهنگی گفت: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی تخریب و امکان تردد نیست، نیاز شدید ماشین آلات سنگین محسوس است تا مسیر‌ها بازگشایی شود و کشاورزان موتورپمپ‌های خود را درست کرده و وارد مدار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان زرآباد گفت: این مورد مرمت جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروریست، چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ از بین رفته و خسارت جدی وارد شده است.

رییس شورای اسلامی شهرستان زرآباد تصریح کرد: زیرساخت آب و برق و راه و تلفن خساراتش سنگین هست و اینکه متاسفانه در محل شهرستان ادارات راهداری و ستاد بحران یکدستگاه سنگین لودر و بلدوزر ندارد و زرآباد در جزیره و محاصره‌ی آب قرار می‌گیرد و به هیچ کجا راهی جهت انتقال دستگاه نیست.

وی گفت: درخواست ماشین آلات راهسازی و تانکر آبرسانی داریم که در شهرستان مستقر شوند تا در مواقع بحران و غیربحران به مردم خدمات داده شود.

نهنگی ادامه داد: واقعا گناه این مردم در این شهرستان دور افتاده چیست که ماشین آلات برای خدمت رسانی وجود ندارد و از طرفی انتظار می‌رود در بارندگی ۴۰۹ میلیمتری زرآباد که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و با توجه به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های معابر شهری و عمرانی و کشاورزی سطح شهرستان و همچنین سفر وزیر کشور اعتبارات ویژه‌ای برای برون رفت از مشکلات پیش اومده بیش از پیش نیاز هست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد