Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@05:21:59 GMT

سقف وام ساخت مسکن ۱۷۰ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۳۳۹۶

خرداد: مدیر اعتبارات بانک مسکن از مخالفت بانک مرکزی با وام ۲۸۰میلیون تومانی خرید مسکن خبر داد و گفت: بر اساس سیاست‌های بانک مسکن وام ساخت به ۱۷۰ میلیون تومان افزایش یافت.
به گزارش تسنیم، محمدحسن علمداری گفت: به بانک مرکزی پیشنهاد افزایش سقف وام خرید مسکن به ۲۸۰ میلیون تومان را دادیم که با آن مخالفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش سقف وام ساخت مسکن، افزود: با توجه به سیاست‌های اعتباری بانک مسکن، وام ساخت برای سازندگان حرفه‌ای دارای صلاحیت را به ۱۴۰میلیون تومان افزایش دادیم.
وی با بیان اینکه در صورت استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت مسکن ۱۷۰ میلیون تومان وام به سازندگان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: صلاحیت سازندگان را ادارات راه و شهرسازی و انجمن انبوه سازان تایید می‌کنند.
مدیر اعتبارات بانک مسکن با اشاره به این که سیاست‌های اعتباری بانک به شعب ابلاغ شده است میزان سود تسهیلات جدید ساخت را ۱۸ درصد اعلام کرد و گفت:پیش از این وام ساخت ۹۰ و ۱۱۰ میلیون تومان (در صورت استفاده از فناوری‌های نوین) بود. برچسب ها: بانک مسکن ، بانک مرکزی ، مسکن

منبع: خرداد

کلیدواژه: بانک مسکن بانک مرکزی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان بابیان اینکه پیشنهاد برای افزایش تسهیلات مسکن روستایی را طی امسال در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: روند افزایش تسهیلات مسکن روستایی در سال گذشته بسیار زمان بر شد اما با پیگیری‌های وزیر راه وشهرسازی و رئیس بنیاد مسکن به تصویب رسید و ابلاغ شد. خوشبختانه با همکاری بانک‌ها در حال حاضر میزان پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴۰ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: برای امسال هم پیشنهاد افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را داده ایم که امیدواریم این تسهیلات در جلسه شورای عالی مالی و همچنین وزارت راه وشهرسازی به تصویب برسد.

جودی بیان کرد:  با همکاری بانک‌ها تصور می‌کنم تا خرداد ماه تمامی سهمیه ۳۵۰ هزار نفر تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شود و امیدواریم تا آن زمان هم سقف تسهیلات افزایش ۵۰ میلیون تومانی پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • پیشنهاد افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی به دولت ارایه می‌شود