Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: یکی از اولویت‌های امسال بیمه سلامت، ارتقای سطح سواد سلامت جامعه است. باید دانش مردم ‏در حوزه سلامت افزایش پیدا کند، زیرا تغییر رفتار و اصلاح سبک زندگی، منجر به سلامتی بیشتر و در نتیجه کاهش ‏هزینه‌های نظام سلامت می‌شود. ‏

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهندس طاهر موهبتی در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران کل استانی بیمه سلامت، اظهار کرد: در سال ۹۷ دشواری‌های ‏فراوانی وجود داشت، اما در عین حال، گام‌های بزرگی در حوزه بیمه سلامت برداشته شد و همه اداره‌های کل استانی برای حل ‏مشکلات تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۹۸ نیز همچنان بر مواردی مانند مدیریت منابع و مصارف تاکید داریم. ‏

وی بیان کرد: مرامنامه تلاشگران عرصه بیمه سلامت که در روز‌های پایانی سال ۹۷ به اداره‌های کل استانی ابلاغ شد، شامل ‏ماموریت‌ها و اهداف سازمان بیمه سلامت برای سال ۹۸ است. ‏

مهندس موهبتی ادامه داد: تعامل مناسب با انجمن‌های علمی پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای اجرای برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ‏بسیار مهم است. باید جلسه‌ها و نشست هاى کاربردى با انجمن‌های علمی پزشکی و اعضای سازمان‌های نظام پزشکی استان‌ها به طور مستمر برگزار و از نظرات کاربردى و خرد جمعى براى حل مشکلات استفاده ‏شود. ‏

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درخصوص تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران نیز اظهار کرد: محدودیت، خلاقیت به ‏همراه دارد و وجود این تحریم‌ها علیه مردم ایران، باعث می‌شود که راه حل‌های مختلفی برای مشکلات موجود، ایجاد شده و پیشرفت حاصل ‏شود. ‏

رییس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت در پایان تاکید کرد: دفاتر پیشخوان، دروازه یا ورودى ارتباط مردم با سازمان بیمه سلامت هستند و در نتیجه باید جدی ‏گرفته شده و بر عملکرد این دفاتر نظارت صورت گیرد؛ چراکه تکریم ارباب رجوع و احترام به بیمه شدگان یکى از اصول اولیه سازمان بیمه سلامت است و این موارد باید در دفاتر پیشخوان با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طاهر موهبتی بیمه سلامت سواد پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است

مجتبی اقوامی پناه فرماندار مهدیشهر گفت: کارخانه چینی رویال از جمله واحدهای صنعتی راکد در شهرستان مهدیشهر است که احیای آن نقشی مم در اشتغالزایی و رونق این دیار دارد.

فرماندار مهدیشهر افزود: انتظار می‌رود دولتمردان برای احیای واحد صنعتی چینی رویال که از سالها پیش تعطیل است تمهیدات ویژه درنظر بگیرند.

وی اضافه کرد: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، دانشکده منابع طبیعی و زیرساخت جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه پساب از جمله طرح‌های مهدیشهر نیازمند توجه دولت سیزدهم در سفر به استان سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر