Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@14:54:49 GMT

پیروزی دختران بسکتبالیست ایران در مسابقات غرب آسیا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۳۷۱۲

نماینده بسکتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود از مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا برابر حریف خود به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن که نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا است، امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود برابر تیم السور سوریه به میدان رفت و با نتیجه ۶۹ بر ۶۱ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران نازی طائرپور در گروه بهمن، فردا ۲۷ فروردین در روز سوم این مسابقات از ساعت ۱۹ به وقت محلی برابر ارتدکس به میدان می‌روند.

دختران بسکتبالیست گروه بهمن در اولین دیدار خود که روز گذشته برابر نماینده لبنان برگزار شد ۶۳ بر ۸۰ شکست خورده بودند.

سعیده علی، سارا اعتماد، کیمیا یزدیان طهرانی، دلارام وکیلی، مریم ایزدبین، سارا حسنینی، معصومه اسماعیل زاده، عسل پورحیدری، شادی عبدالوند، مژگان خدادادی، شادی دارستانی، گلشید امیدیان بازیکنان تیم گروه بهمن هستند که با سرمربیگری نازی طائرپور و سرپرستی راضیه شمس در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در بیشکک آغاز شده و بدون شک ویژه‌ترین چهره تیم ایران امین میرزازاده، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان در سال 2023 به شمار می‌رود. 

میرزازاده که جهت کسب آمادگی بیشتر  در وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روی تشک رفته، امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

تانک بختیاری در نیمه نهایی مقابل ارلان مناتبکوف از قرقیزستان قرار گرفت و در حالی که تماشاگران میزبان حریف را حمایت می‌کردند، میرزازاده بعد از گرفتن اخطار از حریف، 4 بارانداز متوالی را اجرا کرد و خیلی زود به کشتی پایان داد.

بدین ترتیب با شکست 9 بر صفر حریف قرقیز، فرنگی‌کار سنگین وزن ایران به دیدار فینال راه یافت و عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف کیم مین‌سوک از کره‌جنوبی می‌رود.

دیگر خبرها

  • استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • نماینده تکواندو مازندران راهی مسابقات بین المللی صربستان شد