Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه شاهد تخریب بسیاری از منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده بودیم تلاش می‌کنیم که حداقل ۵۰۰ خانوار را در این مناطق تحت پوشش قرار دهیم. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سومین کاروان کمک‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، فرمانده سپاه فتح و استاندار کهگیلویه و بویراحمد عازم مناطق سیل‌زده کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: این سومین محموله کمک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که از ادارات، مساجد و غیره جمع‌آوری و در قالب 31 کاروان به مناطق سیل‌زده کشور اعزام می‌شود.

سرهنگ حمید خرمدل افزود: بخشی از این محموله به هلال احمر تحویل و بخشی نیز به موکب‌های برپا شده استان در مناطق سیل‌زده تحویل داده می‌شود تا در بین مردم این مناطق توزیع کنند.

وی عنوان کرد: از این مرحله به بعد پخت غذا را در خوزستان و پل‌دختر نخواهیم داشت و با توجه به اینکه شاهد تخریب بسیاری از منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده بودیم تلاش می‌کنیم که حداقل 500 خانوار را در این مناطق تحت پوشش قرار دهیم.

مسئولان حشد الشعبی در ستاد مردمی حمایت از سیل‌زدگان خوزستان حضور یافتند + تصویرفرمانده سپاه استان خراسان‌رضوی: «مردمی‌بودن» مهمترین بعد هویتی سپاه استکمک‌های مردمی قم به مناطق سیل‌زده سازمان‌دهی شده جمع‌آوری و ارسال شودفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آخرین مرحله ارسال کمک‌هایی از این نوع شامل مواد غذایی، بهداشتی و غیره بوده و از این مرحله به بعد باید امکانات اولیه زندگی را برای مردم این مناطق تأمین کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین گفت: با وجود اینکه استان ما در هفته نخست فروردین ماه یک سیل بزرگ را تجربه و طغیان رودخانه‌ها خسارات زیادی را به زیرساخت‌ها وارد کرد اما نوع‌دوستی و سخاوت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بر کسی پوشیده نیست.

علی‌محمد احمدی افزود: امروز یک کاروان 31 کامیونی به ارزش بالغ بر 100 میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان اعزام می‌شود و پس از آن با هماهنگی با سپاه دیگر نیازهای مناطق سیل‌زده مانند لوازم خانگی را بررسی کرده و در فاز بعدی بحث بازسازی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور هم در این آیین اظهار داشت: با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد هم جزو استان‌هایی بود از بحث سیل خسارت دید، چنین اتفاقاتی و این حس نوع‌دوستی مردم این استان اتفاق بسیار بزرگی است.

سورنا ستاری افزود: هلال احمر، سپاه و نیروهای مسلح در حوادث اخیر پای کار بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند که باید از آنها تشکر کنیم.

انتهای پیام/ح
 

R41452/P1357/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این معضل در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیسار بیشتر است و دی‌ماه سال گذشته، یک پسر ۹ ساله در روستای «سرآبتاوه» مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت.

وی بیان داشت: این کودک از ناحیه صورت و دست مورد حمله قرار گرفت و به کما رفت و اکنون پس از ۱۰۵ روز همچنان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری، در حالت کما و زیر دستگاه «این توبه» قرار دارد.

رضائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ‌های ولگرد است که علاوه بر خطرات جانی حمله به انسان‌ها، باعث شیوع بیماری‌های قابل‌انتقال بین حیوان و انسان می‌شود.

کد خبر 6081078

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت