Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه یک فروند بالگرد امداد و نجات اورژانس برای پیگیری و ساماندهی به وضعیت یک مادر باردار پرخطر که در روستای «ابوصخیر» شادگان گرفتار سیل شده بود به این روستا اعزام شد.

طبق گزارش‌های رسیده حال مادر باردار یاد شده، مساعد است.

در این پرواز علاوه بر کادر پروازی، تیم پزشکی متشکل از معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، مشاور اجرایی این دانشکده، کارشناس مامایی گروه سلامت خانواده، تکنسین فوریت‌های پزشکی و امدادگر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4591991

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان بالگرد هلال احمر خوزستان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: امروز دوشنبه طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران EOC در ساعت ۰۱:۰۵ بامداد مبنی بر شکسته شدن دو تیر برق شهری مختص بیمارستان بر اثر شرایط بد جویی، تندباد در نزدیکی منازل پزشکان بیمارستان حضرت ولیعصر اعلام شد.
دکتر دریانبرد افزود: بلافاصله ژنراتور‌های بیمارستان در مدار قرار گرفتند و خدمت رسانی بدون وقفه به بیماران انجام شد، تیم‌های واکنش سریع به محل اعزام، اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان به صورت آماده باش درآمدند و ترمیم خطوط انتقال برق تا پایان عملیات انجام شد. 
وی یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع ساعت ۸:۵۰ امروز برق بیمارستان وصل شد.

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • شکسته شدن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان
  • شکستن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان