Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های سعودی از دیدار بین شاه این کشور و فرمانده تروریست‌های آمریکایی موسوم به فرماندهی مرکزی خبر دادند.

به نقل از رسانه های سعودی، "کنث مکنزی" فرمانده تروریست‌های آمریکایی موسوم به سنتکام که به عربستان سفر کرده است با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار که در کاخ الیمامه در ریاض برگزار شد درباره روابط دوجانبه و تازه ترین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست تعدادی از وزرا و مسئولان امنیتی عربستان و همچنین مسئولان عالیرتبه آمریکایی حضور داشتند.

دیدار این تروریست آمریکایی با ملک سلمان در حالی صورت گرفته که واشنگتن امروز دوشنبه رسما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد

با گذشت بیش از سه هزار روز از تعویق وصول حقوق بیت المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیر منصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال سرانجام برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد و این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲ به تملک دولت درآمد.

به همین دلیل می‌توان گفت با این اقدام، یکی از پرونده‌های معوقات کلان نظام مالیاتی کشور با همکاری قوه قضاییه و پیگیری‌های سازمان امور مالیاتی کشور مختومه گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • (ویدئو) ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه