Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:01:25 GMT

رسوایی که دامان خانواده سلطنتی را گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۳۹۶۷

رسوایی که دامان خانواده سلطنتی را گرفت +عکس

ساعت 24- کاربران فضای مجازی، درباره اتفاقات جدیدی می‌گویند که همسر چهره مشهور اخیرا به آن گرفتار شده است.

کاربران فضای مجازی، درباره اتفاقات جدیدی می‌گویند که خانواده سلطنتی انگلستان چندی است به آن گرفتار شده است. این خبرها می‌گویند کیت میدلتون، دوشس کمبریج خبرهایی درباره خیانت همسرش شاهزاده ویلیام دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیام با دوست صمیمی کیت میدلتون به نام «رز هانبری» وارد رابطه عاطفی پنهانی شده است.

منابع نزدیک خبری گزارش می‌دهند که کیت میدلتون با رزهانبری مشاجره کرده و ویلیام هم از کیت خواسته تا با رُز آشتی کند، اما تلاش‌های او برای آشتی دادن آن دو با شکست مواجه شده است.

رز هانبری به شدت در زندگی کیت میدلتون و حتی در کوچکترین جزئیات زندگی او دخالت می‌کند، کیت میدلتون رفتارهای رز هانبری را «عجیب» توصیف کرده و از او به شدت ناراحت و عصبانی است.

تا کنون دربار سلطنتی هیچ گونه جزئیاتی را از این خیانت منتشر نکرده، آن‌ها فعلاً تمام توجهات خود را به شاهزاده هری و همسر باردارش مگان مارکل متمرکز کرده اند. البته برخی نیز این خبرها را شایعه و دروغ‌های رسانه‌ای توصیف می‌کنند.

تابناک

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرم شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در طی دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و اندک اندک و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم‌ قرآن می‌شوند.

 به گزارش ایسنا، همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا و جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان و همچنین تعدادی از قضات برتر قاری قرآن در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد. 

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در جریان این محفل، ضمن بیان نکاتی در باب عظمت و فضیلت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، اظهار کرد: روزها، شب‌ها و ساعات ماه مبارک رمضان، بهترین روزها، شب‌ها و ساعات هستند و اگر خدای ناکرده این ماه عزیز بگذرد و ما با رفتار و اَعمال خود، مشمول عنایت خداوند متعال نشده باشیم، دچار خسران خواهیم شد. امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و آنچه امامین انقلاب پایه‌گذاری کردند، تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است و یکی از نشانه‌های این امر، تعداد قابل توجه حافظان و قاریان قرآن در کشورمان است.

 محسنی اژه‌ای افزود: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در طی دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و اندک اندک و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم قرآن می‌شوند. 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه معنا، مفهوم، محتوا و آهنگ کتاب آسمانی قرآن از همه علوم و مکاتب دیگر بالاتر است، گفت: اگر ما در هنگام خواندن قرآن به این موضوع باور داشته باشیم که خداوند متعال با ما سخن می‌گوید و اوست که به ما درس زندگی می‌دهد، قطعاً تأثیرپذیری متفاوت‌تر و ویژه‌تری از قرائت این کتاب آسمانی خواهیم داشت.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت آموختن آموزه‌های قرآنی و عمل به این آموزه‌ها در زندگی فردی و اجتماعی، گفت: جامعه امروز ما به آموزه‌های اخلاقی قرآن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانوادگی، کاری و مدیریتی بسیار نیازمند است.
  
رئیس قوه قضاییه ضمن تقدیر از راه‌اندازی طرح زندگی با آیه‌ها (پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم) گفت: از همه افرادی که به اَشکال مختلف با ابتکارات و خلاقیت‌های خود، مردم را با آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند و در این مسیر پیشگام هستند قدردانی می‌کنم. چنانچه زندگی سعادتمند و دوری از زشتی‌ها و پلیدی‌ها را می‌خواهیم باید به دامان قرآن پناه ببریم. استفاده از قرآن در هنگام زیارت، باعث بهره‌مندی بیشتر از زیارت می‌شود؛ از سوی دیگر، قرائت قرآن نیز همراه با یاد ائمه اطهار (ع)، تاثیرگذاری افزون‌تری خواهد داشت.

پیش از سخنان رئیس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین «قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کتاب آسمانی قرآن، متعلق به همه انسان‌هاست و برای راهنمایی و هدایت آحاد مردم نازل شده است، اظهارکرد: طی افکارسنجی‌هایی که در سال‌های اخیر صورت گرفته، قریب به ۷۵ درصد مردم اعلام کرده‌اند از اینکه از کتاب آسمانی قرآن، کم‌بهره هستند احساس خسران می‌کنند. 

وی در همین راستا، بر ضرورت تسهیل زمینه‌های استفاده عموم مردم از قرآن کریم تاکید کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که بهره‌مندی از قرآن کریم در سطح جامعه «عمومی‌تر» و «فراگیرتر» شود.
 
قمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، شهید آیت‌الله قدوسی را مصداق بارز یک مسئول ارشد و تراز قرآنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و با اشاره به استقبال صورت‌گرفته از طرح «زندگی با آیه‌ها» گفت: امروز شاهد هستیم که جمع قابل توجهی از کارمندان اداره‌جات مختلف از جمله کارکنان قوه قضاییه، خواستار اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» در سطح ادارات هستند.

در این محفل انس با قرآن که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و قاریان ممتاز و بین‌المللی برگزار شد، علاوه بر تفسیر آیاتی از سوره مبارکه محمد (ص) توسط حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان، قاریان ممتاز و بین‌المللی «محمدجواد پناهی»، «احمدرضا محمدی»، «سعید پرویزی» و «محمدمهدی دمیرچی»، آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند و گروه تواشیح بین‌المللی «نور» نیز به اجرای برنامه پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار آماده‌باش به بی‌بی‌سی درباره «کیت میدلتون»؛ خبری در راه است؟!
  • افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرم شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • افراد زیادی که راهی زندان شده‌اند، به دامان قرآن پناه می‌برند
  • زندانیان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • کنعانی: نوار غزه، «طشت رسوایی» مدعیان حقوق بشر است
  • نوار غزه و «طشت رسوایی» غرب
  • نوار غزه، «طشت رسوایی» مدعیان حقوق بشر است
  • هرکشور چند نماینده در پارلمان اروپا دارد؟
  • همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟