Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:42:42 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ فروردین)

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۰۱۷

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ فروردین)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باز هم با فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته آمده‌ایم. این هفته دو گوشی از خط تولید گلکسی A در مقام‌های اول و دوم قرار دارند. گوشی گلکسی A80 که به تازگی رونمایی شده است از همه رقیبانش پیشی گرفت و مستقیما در جایگاه اول نشست. گلکسی A80 با این کار جایگاه برادر خود گلکسی A50 را از اول به دوم تنزل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی‌های دیگری نیز از خانواده گلکسی A ها نیز در این فهرست وجود دارند. گوشی گلکسی A70 در مقام چهارم قرار دارد و این در حالی است که گلکسی A30 از مقام پیشین خود بالاتر آمده و اکنون هشتمین گوشی در این فهرست است. تنها گوشی سامسونگی که از خانواده گلکسی A نیست و در فهرست پرطرفداترین‌های این هفته حضور دارد، گلکسی +S10 است. این گوشی آخرین جایگاه فهرست پرطرفداترین‌ها را از آن خود کرده است تا به ما نشان دهد هنوز هم این پرچمدار جزو پرطرفدارترین‌ها است.

در حالی که گوشی‌های سامسونگ بیشتر مقام‌های فهرست این هفته را از آن خود کرده‌اند داستان برای سه نسخه مختلف گوشی هوآوی P30 شکل دیگری است. نسخه Pro این دستگاه در مقام سوم قرر دارد و نسخه لایت P30 جایگاه ششم را از آن خود کرده است. این در حالی است که نسخه معمولی آن نهمین گوشی فهرست این هفته ما است.

تنها شرکت تولیدکننده گوشی که محصولات آن نیز در فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته قرار دارد شیائومی است. گوشی ردمی نوت 7 -Redmi Note 7 در مقام پنجم و نسخه Pro آن جایگاه هفتم را از آن خود کرده است.

نوکیا X71 و سامسونگ گلکسی M30، دو گوشی که در هفته گذشته عضوی از فهرست پرطرفدارترین‌ها بودند، این هفته در آن حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۵ فروردین)

انتهای پیام/

 معرفی پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۵۴ نفر در حوادث ویژه ترافیکی در هفته پایانی فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: در این بازه زمانی ۱۱ نفر بر اثر غرق‌شدگی فوت کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

جعفر میعادفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حوادث ویژه هفته گذشته (25 تا 31 فروردین ماه) اظهار کرد: طی هفته‌ای که گذشت 509 مورد حادثه ویژه در سامانه ثبت حوادث مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ثبت رسیده که نسبت به هفته ماقبل آن، از جهت تعداد حوادث شاهد کاهش 21 درصدی هستیم.

وی افزود: 164 مورد از این حوادث، حادثه ویژه ترافیکی و 345 مورد حادثه ویژه غیرترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: طی این مدت 1394 نفر مصدوم و بیمار توسط تیم‌های بهداشتی و درمانی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند و 178 نفر به دلیل شدت جراحات و بیماری‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

فوت 168 نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ 1594 مصدوم در تصادفات

میعادفر با بیان اینکه طی هفته گذشته 947 نفر در حوادث ویژه ترافیکی مصدوم شده‌اند، گفت: 837 نفر از مصدومان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعزام، 110 نفر در محل حادثه درمان و متاسفانه 54 نفر فوت شدند. بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان‌های کرمان، خراسان رضوی و آذربایجان غربی بوده است.

وی با بیان اینکه 4 درصد از سوانح ترافیکی ثبت شده نیز مربوط به حمل و نقل عمومی بوده است، گفت: 7 مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی در هفته گذشته به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت 86 نفر و فوت 5 نفر شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدوم شدن 447 نفر در حوادث ویژه غیرترافیکی تصریح کرد: در هفته گذشته 26 مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط به آتش سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت 59 نفر و فوت 8 نفر شده است.

میعادفر غرق شدگی را نیز جزو حوادث ویژه غیرترافیکی ثبت شده در هفته گذشته عنوان و بیان کرد: طی این بازه زمانی، 11 نفر بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین در حوادث جوی هفته گذشته 17 نفر مصدوم شده و 13 نفر فوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود