Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان شمالي گفت: قاچاق در حوزه آردونان، دام و سوخت سه چالش امسال استان است که بايد آن را به درستي مديريت کنيم.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره کل روابط عمومي استانداري، ولي الله حياتي روز دوشنبه در کميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، گفت: بايد دستگاه هاي اجرايي متولي نسبت به اين مباحث آسيب شناسي و راهکارهاي عملياتي داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: بايد نظارتي جدي بر عرضه کالاها انجام شود و در اين مسير از توان دستگاه هاي اجرايي، بسيج و بازرسان افتخاري استفاده شود.
وي با اشاره به برخي نگراني ها در حوزه آرد و نان، افزود: نرخ مصوب خريد گندم 17 هزار ريال اعلام شده اما در برخي استانها شاهد بي نظمي بازار خريد گندم هستيم که اميد است اين خريدهاي بي ضابطه در استان ما صورت نگيرد.
حياتي اظهار داشت: خريد گندم از کشاورزان و سيلوداران بايد با مديريت درست، شفاف و ضابطه مند باشد و اگر نتوانيم مشکلات نانوايي ها را مديريت و منافع آنان را تامين کنيم، دچار مشکل خواهيم شد.
معاون سياسي استاندار خراسان شمالي تاکيد کرد: توفيق ما در هر عرصه، از جمله در اين حوزه، منوط به همراهي مردم است.
5132
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه