Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:32:33 GMT

کمک‌چهل میلیارد ریالی نیروهای سپاه به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۲۳۴

کمک‌چهل میلیارد ریالی نیروهای سپاه به سیل زدگان

نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اختصاص بخشی از حقوق خود برای کمک به سیل‌زدگان چهل‌میلیارد ریال‌ به سیل‌زدگان کمک کردند.

به گزارش مشرق به نقل از سپاه نیوز؛ در پی حادثه سیل‌های ویرانگر اخیر و آسیب‌ها و خسارت‌های فراوان به هموطنان عزیز سیل‌زده کشورمان، کارکنان رسمی و وظیفه سپاه در پاسخ پیامکی به دعوت سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

متن کامل طرح نهایی مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران

سردار سرتیپ پاسدار احمد کریمی معاون نیروی انسانی سپاه با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع حادثه سیل و آغاز عملیات امداد و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان کشورمان، با توجه به ابعاد گسترده خسارت‌ها و آسیب‌ها و ضرورت گسیل کمک‌های مردمی در این راستا؛ حسب دعوت فرمانده کل سپاه از کارکنان این نهاد برای کمک داوطلبانه به این عزیزان با اختصاص بخشی از حقوق خود، پیامکی به آحاد کارکنان ارسال گردید.

وی افزود: متعاقباً کارکنان رسمی و وظیفه سپاه در پاسخ به این دعوت مبلغ چهل میلیارد ریال از محل حقوق فروردین ماه ۹۸ خود به هموطنان عزیز سیل‌زده کشورمان کمک کردند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخبار حوادث امداد رسانی سپاه پاسداران سیل سیل زدگان مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم چهاربرج در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل + تصاویر

مردم ولایتمدار کشورمان در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه ابراز خرسندی کردند و با برگزاری تجمعات مردمی از رزمندگان سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح قدردانی کردند.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از تجمعات مردم شهرستان چهاربرج را در مساجد به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: بهروز دیهمی - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

تجمع مردم نهاوند در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایران برای سطح دوم پاسخ با سلاح‌هایی آماده است که قبلا از آنها علیه اسرائیل استفاده نکرده است
  • عملیات وعده صادق خواست و مطالبه مردم بود
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج
  • اجتماع مردم چهاربرج در حمایت از تنبیه رژیم متجاوز اسرائیل + تصاویر
  • بوشهری‌ها از اقدام سپاه پاسداران حمایت می‌کنند
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا همدان 
  • تجمع مردم اراک در حمایت از اقدام سپاه پاسداران و تنبیه رژیم صهیونیستی
  • تصاویر بقایای موشک‌های سپاه در اراضی اشغالی منتشر شد
  • عکس/بقایای موشک‌های سپاه در اراضی اشغالی...
  • اعلام حمایت کارکنان شرکت ملی حفاری ایران از سپاه + تصویر