Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی دوشنبه شب ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی غلامرضا باقری رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب کرد.
در حکم وزیر آموزش و پرورش خطاب به غلامرضا باقری آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات جناب عالی، بدین وسیله با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان » منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خصوصاٌ تلاش جهت تسریع در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای رئیس‌جمهور محترم و برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی و با مشارکت و همفکری همکاران و نخبگان، اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید محقق شود.
به گزارش ایرنا پیش از این علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بود.
هم اینک افزون بر 720 هزار دانش آموز در بیش از 6 هزار مدرسه سیستان و بلوچستان مشغول تحصیل هستند.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش روابط عمومی سیستان و بلوچستان مدرسه نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد