Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیلاب اخیر استان گفت: علت‌ وارد شدن خسارت به مدارس استان در بارندگی ‌ای اخیر بررسی شود.

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی شامگاه امروز در نخستین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، با مسئولان مقصر در روند ساخت و ساز و عوامل سهل انگار در مهار سیلاب برخورد لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن تجزیه، تحلیل، راهکار و پیشنهادهای علمی و عملی برای کاهش خسارت‌های بعدی اعلام شود.

عباسی به در پیش بودن 12 اردیبهشت روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره و تصریح کرد: مسئولان مؤثر چهارمحال و بختیاری در این هفته با معلمان نمونه دیدار می‌کنند و قدردانی از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری در این هفته براساس شاخص‌ها و ارزیابی‌های علمی انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در 3 موج بارندگی اخیر 81 میلیارد و 909 میلیون ریال خسارت به 218 فضای آموزشی استان با 25 هزار و 205 مترمربع زیربنا وارد شد.

فرحناز قائدامینی تاکید کرد: به‌دنبال 3 موج بارندگی اخیر 889 نفر در 65 مدرسه و 9 سالن ورزشی وابسته به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اسکان اضطراری یافتند. در این مدت سقف برخی از مدارس چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرستان فارسان به علت شدت باد با 160 کیلومتر سرعت، تخریب شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 چهارمحال و بختیاری ساخت و ساز شورای آموزش و پرورش مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری

طاهری دبیر قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه استان اجرا شد.

وی افزود: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت داوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ آمیزی و بهسازی شده است.

طاهری اضافه کرد: طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه سال پیش آغاز شده که تا کنون بیش از هزار و ۱۰۰ هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم‌برخوردار بروجن

وی ادامه داد: در این طرح در حوزه تعلیم و تربیت برای ارتقا علمی به چهار هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.

عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌ح‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری
  • آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در انتظار جذب تعداد ۷۷۷ فرهنگی جدید
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری