Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه رسمی «ارگان اسقف‌های ایتالیا» با انتشار تاریخ سفر‌های زیارتی و فرهنگی خود به کشور‌های مختلف از جمله ایران خوانندگان خود را تشویق کرد تا به کشورمان سفر کنند.

روزنامه اونیره در تازه‌ترین شماره خود نوشت که آژانس مسافرتی واتیکان برای تیرماه، شهریورماه و آبان ماه آینده قصد دارد سه گروه بزرگ توریستی به ایران اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تشکیلات گردشگری واتیکان در تارنمای خود، ایران را یکی از جذاب‌ترین کشور‌های جهان نام برد و نوشت: در این کشور بزرگ و پهناور می‌توان آثار تاریخی و باستانی، مساجد باشکوه و آرامگاه‌ها و موزه‌های منحصر به فردی را بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خاورمیانه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی صبح امروز تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی نخست‌وزیر پاکستان، با «شهباز شریف» دیدار و گفت‌وگوی خصوصی خواهد داشت.

رؤسای دو دولت پس از برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، در نشستی مطبوعاتی نتایج دیدارها و رایزنی‌های خود را تشریح می‌کنند.

رئیس‌جمهور در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و در روز دوم سفر، با حضور در برخی شهرهای دیگر این کشور، با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی پاکستانی نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد
  • رئیسی صبح امروز تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • صادرات بخش کشاورزی بیش از ۲۰ درصد رشد کرد/عراق مقصد نخست صادرات