Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:41:25 GMT

کمک 40 میلیاردریالی کارکنان سپاه به هموطنان سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۶۰۹

کمک 40 میلیاردریالی کارکنان سپاه به هموطنان سیل زده

تهران-ایرنا- معاون نیروی انسانی سپاه از کمک داوطلبانه 40 میلیارد ریالی کارکنان رسمی و وظیفه سپاه از محل حقوق فروردین ماه خود به هموطنان سیل زده کشور به دعوت فرمانده کل سپاه خبر داد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از سپاه نیوز، در پی حادثه سیل های ویرانگر اخیر و آسیب ها و خسارت های فراوان به هموطنان عزیز سیل زده کشورمان، کارکنان رسمی و وظیفه سپاه در پاسخ پیامکی به دعوت سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرتیپ پاسدار احمد کریمی معاون نیروی انسانی سپاه با اعلام این خبر گفت: پس از وقوع حادثه سیل و آغاز عملیات امداد و خدمت رسانی به سیل زدگان کشورمان، با توجه به ابعاد گسترده خسارت ها و آسیب ها و ضرورت گسیل کمک های مردمی در این راستا؛ حسب دعوت فرمانده کل سپاه از کارکنان این نهاد برای کمک داوطلبانه به این عزیزان با اختصاص بخشی از حقوق خود، پیامکی به آحاد کارکنان ارسال شد.
وی افزود: متعاقبا کارکنان رسمی و وظیفه سپاه در پاسخ به این دعوت تاکنون مبلغ 40 میلیارد ریال از محل حقوق فروردین ماه 98 خود به هموطنان عزیز سیل زده کشورمان کمک کردند و کمک ها همچنان ادامه دارد.
وقوع سیل از ابتدای سال 98 در برخی استان ها خسارات مالی و جانی به همراه داشته است.
شبک**1983**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه سيلزدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • تنها بانویی که فرمانده‌ی سپاه پاسداران شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • گرامیداشت هفته سلامت در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری