Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:30:48 GMT

وزیر امور خارجه الجزایر با لاوروف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۶۱۲

وزیر امور خارجه الجزایر با لاوروف دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «سرگئی لاوروف» وزیر امورخارجه روسیه، با «صبری بوکادوم» وزیر امورخارجه الجزایر دیدار کرد.

وزارت امور خارجه روسیه در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار با اشاره به روابط سنتی روسیه و الجزایر، درمورد مجموعه‌ای از مسائل مهم برای تقویت هماهنگی بیشتر در سیاست خارجی و ایجاد همکاری پررونق بین روسیه و الجزایر در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار مسائل منطقه‌ای به ویژه اوضاع در سوریه و لیبی مورد بحث قرار گرفت. طرفین در این خصوص تاکید کردند که تمامی مسائل باید با استفاده از روش‌های سیاسی-دیپلماتیک و بر پایه احترام به هنجارها و اصول حقوق بین الملل و مقررات منشور سازمان ملل حل شود.

کد خبر 4592044

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه سرگئی لاوروف الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت: امروز در ادامه رایزنی‌های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی در تماس تلفنی با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین دبیران کل سازمان همکاری اسلامی و سازمان همکاری شانگهای ضمن اشاره به روند تصاعدی جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، بر حق مشروع کشورمان در پاسخ به حمله تروریستی رژیم اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، مطابق با ماده ۵۱ منشور ملل متحد تاکید کردم.

وی گفت: در ادامه با خانم «رتنو مرسودی» وزیر امور خارجه اندونزی، خانم «تانیا فایون» وزیر امورخارجه اسلوونی، «محمدحسن» وزیر امورخارجه مالزی، «الکساندر شالنبرگ» وزیر امورخارجه اتریش، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان، «وانگ ای» وزیر امور خارجه چین، «سرگئی لاورف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه گفت‌وگو کردم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: در این گفت‌وگوها با تبیین مواضع روشن جمهوری اسلامی ایران نسبت به اهمیت صلح و امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از گسترش تنش‌ها، بر وجه مسامحه‌ناپذیری امنیت ملی و منافع ملی کشورمان تصریح کردم.

کد خبر 6079481 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • لاوروف درباره عملیات علیه اسرائیل به امیرعبداللهیان چه گفت؟
  • امیرعبداللهیان: هدف ایران تنبیه و هشدار به رژیم صهیونیستی بود/ لاوروف: ایران مسئولانه پاسخ داد
  • امیرعبداللهیان در گفتگو با لاوروف: اقدام ایران با هدف تنبیه و هشدار به رژیم صهیونیستی بود
  • امیرعبداللهیان: هدف ما تنبیه و هشدار به رژیم صهیونیستی بود/ لاوروف: ایران مسئولانه پاسخ داد
  • لاوروف: اقدام ایران بر مبنای پاسخ مسئولانه صورت گرفت
  • امیرعبداللهیان: اقدام ایران تنبیه و هشدار بود/ لاوروف: پاسخ ایران توام با خویشتن‌داری بود
  • لاوروف در تماس تلفنی به امیرعبداللهیان چه گفت؟
  • رایزنی امیرعبداللهیان با لاوروف درباره پاسخ ایران
  • رایزنی امیرعبداللهیان و لاوروف درباره حمله به سفارت ایران