Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:26:05 GMT

همایش بزرگ دو همگانی مردان در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۶۸۳

همایش بزرگ دو همگانی مردان در اردبیل برگزار می‌شود

مرتضی تاج مهر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این همایش ورزشی در سه رده سنی زیر ۱۰ سال، زیر ۲۰ سال و زیر ۳۰ سال با حضور ورزشکاران و علاقمندان در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی عصرگاهی در اردبیل یادآور شد: این همایش نیز به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام روز پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ عصر در محل دور دریاچه شورابیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان افزود: با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برنامه‌های مختلفی در کنار این همایش بزرگ تدارک دیده شده تا علاوه بر آن در گرامیداشت هفته جوان نیز برنامه‌های مرتبطی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه شرکت در این همایش برای عموم آزاد است، یادآور شد: در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

تاج مهر به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در طی روزهای اخیر نیز اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) همایش پیاده روی با خانواده با همکاری اداره کل اوقاف استان از محل میدان عالی قاپو تا حرم امامزاده سیدصدرالدین اردبیل در روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

کد خبر 4591833

منبع: مهر

کلیدواژه: همایش پیاده روی خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مرکز نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در راستای سالگشت تخریب قبرستان بقیع برگزار شد، اندیش ورزان، محققان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر جهان اسلام حضور داشتند.

این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»، «مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»، «شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور