Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: غلامحسین شافعی امروز در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی ایران که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور شرایط ویژه‌ای است به طرح سوالی از وزیر اقتصاد پرداخت و گفت: در شرایطی صادرات پیاز برای کنترل قیمت ممنوع شده است که کشوری مانند پاکستان برای واردات پیاز با قیمت هر کیلوگرم 1500 تومان به ما التماس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: آیا درست است که به دلیل شرایط اضطراری تصمیماتی اتخاذ شود که چنین نتایجی از قبیل افزایش قیمت‌ها را در برداشته باشد؟

دژپسند وزیر اقتصاد هم در این جلسه با بیان اینکه باید از فرصت‌های سوق‌الجیشی حداکثر استفاده را داشت، گفت: باید تصمیماتی اتخاذ شود، به نفع مصرف کننده باشد.

وزیر اقتصاد با توجه به اینکه رحمانی وزیر صنعت در این جلسه حضور نداشت، از نماینده وزارت صنعت خواست تا این موضوع را پیگیری کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس اتاق بازرگانی واردات پیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند