Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@13:15:08 GMT

جزئیات حکم اعضای هیات مدیره بانک سرمایه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۷۵۶

جزئیات حکم اعضای هیات مدیره بانک سرمایه

به گزارش جهان نيوز، ۲۵ دی ماه سال گذشته بود که اولین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد.

در این جلسه، نماینده دادستان به تشریح عناوین اتهامی متهمان پرونده پرداخت و در ادامه متهم علی بخشایش دفاعیات خود را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه اولین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی، نماینده بانک سرمایه به ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه اعطای تسهیلات پرداخت و پس از آن نماینده سازمان بازرسی کل کشور به دستور قاضی در جایگاه قرار گرفت و توضیحات خو را ارائه کرد و در ادامه وکیل متهم بخشایش نیز به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در یکم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

در این جلسه از دادگاه، متهم پرویز کاظمی به ارائه دفاعیات خود پرداخت و پس از آن نماینده دادستان و نماینده بانک سرمایه توضیحات خود را ارائه کردند و پس از آن وکیل متهم کاظمی به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در روز هشتم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

در این جلسه از دادگاه، نماینده دادستان در ابتدا اظهارات خود را ارائه کردن و در ادامه از مطلعین خواست تا برای پاسخگویی به سئوالات در جایگاه قرار گیرند؛ پس از آن متهم بخشایش برای ارائه آخرین دفاعیات خود در جایگاه قرار گرفت و وکیل متهم نیز به دفاع از موکل خود پرداخت.

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام در نهم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

در این جلسه از دادگاه، متهم محمدرضا توسلی دفاعیات خود را در محضر دادگاه ارائه کرد و به سئوالات قاضی پاسخ داد و پس از آن نماینده دادستان به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات متهم پرداخت و پس از آن وکیل متهم توسلی دفاعیات پایان خود را ارائه داد.

در ادامه چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه، متهم پرویز کاظمی برای ارائه آخرین دفاعیات خود در جایگاه قرار گرفت و به تشریح دفاعیات خود پرداخت.

قاضی مسعودی مقام، در روز ۲۷ اسفندماه سال گذشته و در حاشیه پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و متهمان مرتبط از صدور احکام اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی خبر داد و گفت: هر کدام از این متهمان به ۲۰ سال حبس، تحمل ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومی و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) هیات دولت با حضور خبرنگاران گفت: آقای رییس جمهور براساس شعار سال که رهبری مشخص فرمودند همه دستگاه ها و به ویژه وزارتخانه‌های تولید کننده کشور از جمله صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و وزارتخانه‌هایی را که در حوزه های خودشان می توانند تولیداتی داشته باشند.

وی‌افزود: از جمله وزارت نفت را مکلف کرده اند که در بازه ای زمان بندی شده برنامه های خود را برای تحقق شعار سال هر چه سریع‌تر به معاون اول رییس جمهور ارائه کنند. به این منظور با دبیرخانه سازمان برنامه و بودجه کشور همکاری فرابخشی صورت بگیرد تا دستگاه ها تحقق شعار سال را از روز های ابتدایی سال جدید با جدیت پیش ببرند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: جلسه روز یکشنبه گذشته و جلسه امروز مصوباتی داشت که اطلاع رسانی خواهد شد که با توجه به ابلاغ کلیات بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، امروز ضوابط اجرایی بودجه برای حوزه حقوق و دستمزد به تصویب هیات وزیران رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت.
در حال تکمیل

کد خبر 6063510

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • تقدیررییسی از برگزارکنندگان جشن محفل امام حسنی‌هادراستادیوم آزادی
  • لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد