Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@14:24:37 GMT

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس در خاش

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۴۷۷۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر که در سال 96 در یک عملیات مسلحانه باعث شهادت یکی از مأموران پلیس مرزبانی به نام شهید گرانقدر سرگرد رسول طالبی شدند خبر داد . آفتاب‌‌نیوز :  سردار محمد قنبری اظهار کرد: در پی شهادت یکی از مأموران جان برکف فرماندهی مرزبانی استان به نام سرگرد رسول طالبی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس استان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام مستمر کارهای اطلاعاتی یکی از عوامل شهادت این شهید بزرگوار را در محله اسلام آباد شهرستان خاش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند . 
به گزارش پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پلیس با اقتدار در برابر سوداگران مرگ می ایستد و در راه مبارزه با پدیده شوم قاچاق از جان خویش نیز دریغ نمی کند و هرگز اجازه نمی دهد تا خون شریف همرزمانش که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می کنند پایمال شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خاش شهادت مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسداللهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، گفت: متهم به کلاهبرداری اعتراف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از ایشان کشف شد.

سرهنگ اسداللهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6081817

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است