Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری اکوادور اعلام کرد که بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس از ساختمان سفارت کشورش در لندن به عنوان «مرکزی برای جاسوسی» استفاده می‌کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بی‌بی‌سی، «لنین مورنو» رئیس جمهوری اکوادور اعلام کرد که جولیان آسانژ بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس از ساختمان سفارت کشورش در لندن به عنوان «مرکزی برای جاسوسی» استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری اکوادور همچنین ادامه داد که هیچ کشور دیگری در تصمیم‌گیری برای لغو پناهندگی آسانژ دخالت نداشته است و این تصمیم بعد از آنچه که او نقض مقررات به وسیله آسانژ نامید، اتخاذ شده است.

وکیل جولیان آسانژ، دولت اکوادور را به طرح «اتهامات ظالمانه» علیه موکلش متهم کرد.

جولیان آسانژ بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی لیکس صبح روز پنجشنبه ۱۱ آوریل (‌۲۲ فروردین) در داخل سفارت اکوادور در لندن بازداشت شد. دولت اکوادور پناهندگی سیاسی او را لغو کرد و از پلیس بریتانیا خواست تا به داخل سفارت رفته و آقای آسانژ را خارج کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اکوادور جاسوسی ویکی لیکس جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • خدمات فنی ـ مهندسی ایران در سریلانکا
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت