Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،"سید هاشم" رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون صلیب سرخ  و جمعیت های هلال احمر با هدف بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان به خوزستان سفر کرد و مورد استقبال رسمی مدیرعامل هلال احمر استان قرار گرفت.

او در آغاز این سفر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان و بخش امداد هوایی و انبارهای امدادی بازدید و طی گزارشی از چگونگی تشکیل سیل اخیر در استان و روند عملیات امداد و نجات مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر منطقه ای منا(جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر شمال آفریقا و خاورمیانه) سپس از اردوگاه اسکان اضطراری شهید علی هاشمی در اهواز بازدید کرد.

سید هاشم سپس در جمع خانواده های آسیب دیده حضور یافت و از تلاش ها و اقدامات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در سیل خوزستان تقدیر کرد.

بازدید از محل جمع آوری و بسته بندی کمک های مردم و نهادهای مختلف در سالن شهدای کارگر اهواز و سیل بند ورودی اهواز در پلیس راه قدیم اهواز اندیمشک از برنامه های دیگر سید هاشم بوده است.

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) همچنین از طریق هوایی از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید و تاسف خود از این حادثه را ابراز کرد.

سید هاشم سپس از اردوگاه های اسکان اضطراری در شهرستان شوش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی در این اردوگاه ها قرار گرفت.

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هدف از سفر ما به استان خوزستان بازدید از مناطق سیل زده و بررسی عمق این حادثه بود و بی شک در کنار جمهوری اسلامی ایران برای رویارویی با این حادثه بزرگ و تبعات آن و تلاش برای بازتوانی سریع، خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، رییس دفتر منطقه ای"منا" به همراه سخنگوی این دفتر در سفری دو روزه به خوزستان، وضعیت مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان این سیل مهیب را بررسی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاورمیانه سیل صلیب سرخ فدراسیون جمعیت خوزستان منا شمال آفریقا برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان

امروز منازل و معابر روستای مغار اردستان دچار آبگرفتگی شده بود که تیم‌های امدادی جمعیت هلال‌ااحمر نایین بدین منظور به اردستان اعزام شدند.

کد خبر 747694

دیگر خبرها

  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است