Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک تر شدن به فرصت نقل و انتقالات تابستانی، پیوستن نیکولاس پپه به بایرن مونیخ رنگ و بوی جدی تر به خود می گیرد.

طرفداری - نیکولاس پپه وینگر 23 ساله ساحل عاجی لیل یکی از اهداف اصلی بایرن مونیخ برای نقل و انتقالات تابستانی 2019 خواهد بود. علاقه بایرن مونیخ به این بازیکن و همچنین علاقه پپه برای پیوستن به قهرمان چندین ساله آلمان دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست و رسانه های معتبر دو کشور و حتی مسئولان باشگاه فرانسوی به نوعی این اخبار را تایید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریس یونایتد مدعی شده که بایرن مونیخ در بین سایر تیم های خواهان نیکولاس پپه بهترین موقعیت را دارد. ظاهرا مسئولان باشگاه بایرن مونیخ اخیر به فرانسه سفر کرده اند و با این بازیکن و مدیربرنامه هاش نشست هایی داشته اند و به توافقاتی هم دست یافته اند. در واقع بایرن مشکل چندانی بر سر دستمزد درخواستی پپه و رسیدن به توافق با او ندارد و مشکل اصلی را می توان قیمت درخواستی لیل دانست که برای این بازیکن 80 میلیون یورو درخواست کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت با تمجید از جمال موسیالا اعلام کرد که او با توجه به سن کم یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان فوتبال است که به خوبی دریبل می‌زند.

تیم ملی فوتبال هلند امشب در بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال آلمان قرار می‌گیرد. این بازی فرصت رویارویی ماتیس دی‌لیخت با پیراهن هلند با هم تیمی‌هایش از آلمان را فراهم می‌کند.

ماتیس دی‌لیخت در نشست خبری درمورد برگزاری این بازی به میزبانی فرانکفورت گفت:"من 2 بار با بایرن مونیخ اینجا بازی کرده‌ام. اما وقتی در تمام طول سال در آلمان هستید، احساس می کنید که به خانه برمی‌گردید. برای من، هلند مقابل آلمان یک بازی بسیار ویژه است. در ماه‌های اخیر احساس خوبی داشتم، حالم خوب است و آمادگی خوبی دارم."

مصدومیت؟

من هنوز به جایی که می‌خواهم با تیم ملی نرسیده‌ام اما این به مصدومیت هم مربوط می‌شود. به عنوان یک بازیکن همیشه می‌خواهید بازی کنید. ما مدافعان میانی خوبی داریم. در نهایت، فوتبال در سطح بالا یعنی رقابت با بسیاری از مدافعان خوب.

رویارویی با جمال موسیالا؟

من ویژگی‌های او را بسیار عالی ارزیابی می‌کنم. به خصوص در چند هفته اخیر او دوباره در فرم فوق العاده‌ای قرار گرفته است. او شاید یکی از روی فرم‌ترین بازیکنان جهان باشد. دریبل زدن او در این سن باورنکردنی است. در 20 سالگی، فکر نمی‌کنم با بازیکنان زیادی بازی کرده باشم که در این سن این اندازه پیشرفت کرده باشند.

همراه موسیالا در تابستان امسال بایرن را ترک خواهید کرد؟

کجا برویم؟ تعطیلات؟ (می‌خندد) اما نه، فکر نمی‌کنم. برای ما و بایرن امیدوارم که هر دو بمانیم. من اینطور فرض می‌کنم.

رقابت آلمان و هلند؟

رقابت همیشه وجود خواهد داشت. اما من فکر می‌کنم با گذشته متفاوت است. فردا با تعدادی از هم تیمی‌هایم از بایرن مونیخ نیز روبرو خواهم شد. بعد از بازی ما سرگرم خواهیم بود، اما هیچکس در طول مسابقه متوجه این موضوع نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!