Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@12:22:21 GMT

مسیر اندیکا – شهرکرد مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۰۸۸

مسیر اندیکا – شهرکرد مسدود شد

رضا دولتشاهی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح وضعیت تردد در مسیرهای جاده ای استان ، اظهارداشت: پیش از ظهر امروز این مسیر به دلیل ورود آب از دشت شیمبار به جاده مسدود شده است.
وی بیان داشت: جاده اندیکا - شهرکرد یکی از محورهای پرتردد استان خوزستان به چهارمحال وبختیاری است که به دلیل عبور از حاشیه رودخانه شیمبار در بخش چلو در مواقع سیلاب، جاده آن به زیر آب می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته رئیس پلیس راه استان خوزستان محور ایذه – شهرکرد به عنوان مسیر جایگزین برای تردد خودروها درنظر گرفته شده است.

*تلاش برای باز نگه داشتن جاده اهواز- آبادان
این عضو شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به آبگرفتگی شدید در جاده اهواز- آبادان، افزود: با وجود همه تلاش ها برای باز نگه داشتن این مسیر اما در نهایت امروز این مسیر از اهواز و همچنین آبادان مسدود شد.
وی ادامه داد: در عین حال خودروها می توانند از سه راه آبادان تا شادگان تردد داشته باشند ولی تردد برای وسایل نقلیه ای که می خواهند به سمت اهواز بیایند امکان پذیر نیست.
دولتشاهی تصریح کرد: از اهواز نیز سعی کردیم مسیر را ببندیم هرچند که تا روستای سویسه و دیگر روستاهای اطراف آن امکان تردد وجود دارد اما تردد در ادامه مسیر برای خودروها به دلیل شدت آبگرفتگی ممکن نیست.
رئیس پلیس راه استان خوزستان همچنین خاطرنشان کرد: دیگر مسیرها نیز از جمله اهواز- اندیمشک تردد در حال انجام است.
خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده ، 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه وجود دارد.
به گزارش ایرنا افزایش دبی رودخانه های دز و کرخه به دلیل بارش های سیل آسا در مناطق بالادست ، باعث جاری شدن سیلاب در مناطق وسیعی از استان خوزستان و آبگرفتگی تعداد زیادی از روستاها و زمین های کشاورزی حاشیه این رودخانه ها در این استان شد.
در پی این وضعیت تا کنون دستور تخلیه 270 روستا و هفت شهر استان داده شده و به گفته وزیر کشور 400هزار نفر در معرض سیلاب قرار گرفتند.
جمعیت هلال احمر خوزستان در جریان سیلاب اخیر برای اسکان سیل زدگان تاکنون 67 اردوگاه در استان برپا کرده که بیش از 117 سیل زده در این اردوگاه ها اسکان داده شدند.
/6002/9931
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمعیت هلال احمر دبی رئیس پلیس راه استان سیل مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین بروزرسانی مربوط به وضعیت جوی ترافیکی در صبح روز جمعه دهم فروردین، محورهای شمالی ایران ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سیاه بیشه و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو را گزارش کرد.

در محورهای فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محورها آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تردد روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور نیز حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمان و خراسان جنوبی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1225494 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های خوزستان به ثبت رسید
  • ثبت ۷۰۰ هزار تردد ورودی و خروجی در استان اردبیل
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ثبت تردد بیش از ۱۲ میلیون خودرو در جاده‌های خوزستان
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان