Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید به ادامه این فصل امیدی ندارد اما تایید کرد تیمی رقابتی برای فصل آینده آماده خواهد کرد.

طرفداری- در هفته سی و دوم لالیگا، بازی لگانس-رئال مادرید با تساوی 1-1 خاتمه یافت تا فاصله تیم زیدان از اتلتیکو مادرید در رده دوم جدول به 4 امتیاز افزایش یابد.

به نقل از مارکا؛ زیدان پس از این دیدار گفت:

تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم، تلاش کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این بازیکنانی که در ترکیب داریم باید خیلی بهتر بازی کنیم. فصل بدی است و باید تلاش بیشتری انجام بدهیم. تیم فصل آینده دوباره رقابتی خواهد شد اما فعلا 6 بازی دیگر در پیش است و باید در همه آن ها هر کاری از دستمان برمی آید، انجام بدهیم.

از عملکرد تیم در نیمه اول اصلا خوشم نیامد و البته اینکه نیمه دوم بسیار بهتر بودیم. قطعا قادر به انجام کارهای بیشتری هستیم. احساس بازیکنان نسبت به بازی ها خوب نیست اما در این مقطع نتیجه مساوی در زمین لگانس_تیمی که در خانه به حریفان خیلی فرصتی نمی دهد_، بد به نظر نمی رسد.

بیل در این بازی نیمکت نشین بود؛ شایعات زیادی در مورد جدایی او از رئال مادرید به گوش می رسد. زیدان در این مورد گفت:

شما می توانید در این مورد (در مورد جدایی بیل) هر روز از او سوال کنید و پاسخ من نیز نسبت به قبل تغییری نمی کند. بیل بازیکن بزرگی در ترکیب ماست. دلیل نیمکت نشینی او این بود که می خواستم امشب تغییراتی داشته باشیم؛ فقط همین! بازی کردن برای دقایقی برای بازیکن پیچیده است؛ لوکاس وازکز هم فقط چند دقیقا در زمین بود.

لازم به ذکر است هر 5 گل اخیر رئال مادرید در لالیگا توسط کریم بنزما به ثمر رسیده است؛ ضمنا به نقل از اوپتا؛ اوضاع خط دفاعی رئال مادرید از زمان بازگشت زیدان به رئال مادرید نسبت به قبل بدتر شده است؛ متوسط گل خورده رئال مادرید در بازی های این فصل لالیگا با سه سرمربی خود عبارت است از:

زیدان (1.5 گل خورده در هر بازی)
سولاری (1.05 گل خورده در هر بازی)
لوپتگی (1.4 گل خورده در هر بازی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند

ژاوی فقدان تکنولوژی مربوط به خط دروازه را برای لیگی که آن را بهترین می‌دانند، شرم آور خواند. 

طرفداری | آخرین ال‌کلاسیکوی فصل هم با برتری رئال مادرید همراه شد. 

در حالی که بارسلونا با گل فرمین لوپز به برتری در سانتیاگو برنابئو نزدیک شده بود، رئال مادرید باز هم با ثبت یک کامبک، با رقم زدن نتیجه 3-2 به کسب قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر شد. در روزی که داوری لالیگا بار دیگر در جنجالی‌ترین حالت خود قرار داشت، از دید ژاوی و شاگردانش گل سالم آن‌ها با خطای داور دیده نشد. اکنون در فاصله شش هفته تا پایان رقابت‌های فصل جاری، اختلاف رئال مادرید با بارسلونا یه یازده امتیاز افزایش یافته است. ژاوی در اولین واکنش به بازی گفت:

شایسته پیروزی بودیم و به آن احتیاج داشتیم اما ناکام ماندیم. همه دیدند که ما تیم بهتری بودیم. تصور کنید بازیکنان 17-18 ساله بارسلونا به 20 سالگی برسند. ما آینده موفقی خواهیم داشت. بارسلونا حال و آینده فوق‌العاده‌ای دارد. هوادارانمان باید بدانند ما بیشتر از رئال مادرید شایسته پیروزی بودیم. نیمه دوم فوق‌العاده بود و پرس خوبی داشتیم. بعد از گل دوم باید آرام‌تر عمل می‌کردیم. 

مطابق انتظار ژاوی به سراغ داوری ال‌کلاسیکو رفت. امشب نه تنها قضاوت سزار سوتو گرادو، بلکه فقدان تکنولوژی خط دروازه لالیگا زیر سوال رفته بود. سرمربی بارسلونا در این مورد گفت:

در مورد داوری صحبت نخواهم کرد. همه دیدند چه اتفاقی افتاد. اگر صحبت کنم، من را مجازات خواهند کرد. تصویر بازی مقابل شماست. تکنولوژی گل ندارید؟ برای لالیگا شرم‌آور است. داور مسابقه حتی یک تصمیم درست هم نداشت. لیگی که ما فکر می‌کنیم بهترین لیگ دنیاست، تکنولوژی ندارد! همه دیدند که توپ داخل بود. با ترشتگن موافقم، واقعا شرم‌آور بود. دیروز در نشست خبری گفتم که امیدوارم بعد از بازی در مورد داوری صحبت نکنم که به معنای کار خوب داور خواهد بود. در حق بارسلونا بی‌عدالتی اتفاق افتاد و همه شواهد آن را مشاهده کردند. 

لامین یامال بهترین بازیکن زمین شد. ژاوی در مورد او گفت:

بدون مقایسه با سایرین، یامال در حال حاضر بازیکن متفاوتی است. با او، ما یک بازیکن استثنایی در اختیار داریم. او در تک به تک تقریبا غیرقابل مهار است، در 16 سالگی یک شروع فوق‌العاده دارد.  

سرمربی بارسلونا در مورد آینده‌اش ادامه داد:

آینده؟ زمان صحبت در مورد آینده نیست. شش بازی باقی مانده و قهرمانی در لالیگا دشوار است اما برای کسب جایگاه دوم تلاش می‌کنیم. با این رتبه می‌توانیم به سوپرکاپ برسیم.  

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست