Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:20:23 GMT

استاندار خوزستان: وضعیت در شادگان بحرانی نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۲۴۲

استاندار خوزستان: وضعیت در شادگان بحرانی نیست

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد بحران که در شادگان برگزار شد با رد شایعه تخلیه شادگان گفت: تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و شرایط در این شهرستان اکنون عادی است و اگر تخلیه در روستایی نیاز باشد به دلیل حفظ جان شهروندان این کار صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: 80 درصد مصوبات ستاد بحران شادگان اجرایی شده است و 20 درصد دیگر تا فردا اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهرستان های ماهشهر، رامشیر و رامهرمز به همراه سازمان منطقه آزاد اروند بعنوان شهرهای معین شادگان انتخاب شدند تا سیلاب بزرگی که به این سمت در حرکت است مدیریت شود.
استاندار خوزستان با تاکید به همکاری سایر دستگاه های اجرایی خوزستان به شهرستان شادگان گفت: دستگاه های اجرایی از سایر نقاط استان خوزستان از فردا با ورود به شادگان کار ایمن سازی سیل بندها را آغاز می کنند.
شریعتی تصریح کرد: هیات کارشناسی نیز به شادگان سفر خواهند کرد تا قطر لوله گذاری و نوع لوله ها در مسیر شادگان به دارخوین مشخص گردد.
وی با اشاره به احیای تالاب شادگان با ورود سیلاب افزود: امیداریم با انجام این راهکارها شرایط در شادگان بهبود یابد و این سیلاب بزرگی که از سوی کارون به سمت این شهرستان در حرکت است را مدیریت کرده و تالاب شادگان نیز احیا شود.
شریعتی پرداخت خسارت ناشی از سیلاب به مناطق سیل زده استان خوزستان را از جمله اولویت های برنامه دولت عنوان کرد و اظهار داشت: پرداخت خسارت به کشاورزان، دام، منازل در دستور کار قرار دارد و اقدامات اولیه آن در حال انجام می باشد.
این نشست با حضور فرمانداران شهرستان آبادان، ماهشهر، رامشیر، رامهرمز، فرمانده سپاه ولی عصر (ع) خوزستان، فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران خوزستان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.
تاکنون یک روستا در بخش مرکزی و 2 روستا نیز در دارخوین با ورود سیلاب تخلیه شدند.
به گزارش ایرنا افزایش حجم آب (دبی) رودخانه کارون موجب آب گرفتگی برخی شهرها و روستاهای پایین دست این رودخانه در استان خوزستان شده است.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دبی دستگاه های اجرایی سپاه پاسداران قطر ولی عصر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان