Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@12:50:57 GMT

هواداری که رحمتی را غافلگیر کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۲۷۱

هواداری که رحمتی را غافلگیر کرد +عکس

امروز زمانی که تمرین استقلال در حال آغاز شدن بود یک خانم مسن به محل تمرین آمد و گفت که از قدیم هوادار این تیم بوده است و می‌خواهد دقایقی تمرین این تیم را ببیند.

نکته جالب این بود که زمانی این هوادار استقلال با مهدی رحمتی کاپیتان این تیم روبرو شد برخورد گرمی با او داشت و طرفین دقایقی با هم به گفتگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رحمتی که به دلیل مصدومیت گردن دو بازی استقلال برابر الهلال و سپاهان را از دست داده بود، امروز به تمرین استقلال برگشت تا خود را آماده بازی‌های پیش رو کند.

البته بعید است رحمتی به بازی با ماشین سازی برسد، اما او خود را آماده بازی برگشت برابر الهلال می‌کند تا در صورت صلاحدید شفر بتواند در ترکیب ثابت آبی‌ها به میدان برود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی رحمتی هوادار استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ خلیج فارس گفت: روز ۵ اردیبهشت روز بزرگی برای ورزش کشور بود و فصل جدید را بعد از انقلاب برای باشگاه استقلال و هواداران این تیم رقم زد.   وی ادامه داد: من از شخص رئیس جمهور، معاون اول و وزرای اقتصاد و ورزش کمال تشکر و قدردانی را دارم آنها مشقت‌های فراوان بابت این انتقال را متحمل شده ماند تا توانستند این روز بزرگ را رقم بزنند و همچنین از آقای علی عسگری و مجموعه پتروشیمی و دوستانشان بابت پیشنهاد خرید استقلال تشکر می‌ کنم. چرا که نشان‌های تجاری بزرگ استقلال و خلیج فارس کنار هم قرار گرفتند و امیدوارم بتوانند همکاری خوبی با هم داشته باشند تا استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان برای سومین قهرمانی به میدان برود.   وی در مورد مدیریت در استقلال گفت: حق طبیعی سهامداران جدید است که تغییراتی را در مجموعه به ویژه در هیئت مدیره و بخش مدیریتی داشته باشند، اما هنوز زود در است در مورد آینده حرف وبزنیم امروز باید از این لذت استفاده کنیم و و من چه باشم چه نباشم نمی‌توانید تصور کنید از این واگذاری چقدر خوشحال هستم و مطمئن هستم اثرات این واگذاری بعد‌ها مشخص خواهد شد.   وی در پایان گفت: به نظرم در مورد حق امضاء و ... هیجانات را کنترل کنیم امروز روز لذت بردن و شادی برای این اتفاق بزرگ است و در آینده باید دید برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس برای استقلال چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو