Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@15:12:29 GMT

بازیکن استقلال: نیمکت‌نشینی را دوست ندارم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۳۰۰

«روح‌الله باقری» مهاجم شماره ۱۰ استقلال بعد از اینکه به عنوان امید اول آبی‌ها برای گلزنی به این تیم پیوست و در ابتدا عملکرد خوبی هم داشت، از ترکیب اصلی دور شد و این اتفاق با شایعه محرومیت وی به خاطر دوپینگ همزمان شد تا بازیکن بی‌حاشیه این تیم، تاحدودی اسیر حاشیه‌ها شود. او می‌گوید آماده است دوباره برای استقلال به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تا کی نیمکت‌نشینی‌ات ادامه دارد؟
تا وقتی کادرفنی صلاح بداند. آدم اعتراضی نیستم و به نظر سرمربی احترام می‌گذارم و تمرین می‌کنم تا به ترکیب برگردم.
خودت از شرایط راضی هستی؟
طبیعتا نیمکت‌نشینی را دوست ندارم، یعنی هیچ بازیکنی نیمکت‌نشینی را دوست ندارد. اما در حال حاضر تصمیم کادرفنی این است و جز با تمرین بیشتر و بهتر، نمی‌توانم کاری انجام دهم.
واقعیتش را بگو این اتفاقات به شایعه دوپینگ کردنت چقدر مرتبط است؟
یعنی شما می‌گویید من دوپینگ کرده‌ام و بازی نمی‌کنم؟
نه، می‌گویم بعد از نشر این شایعه از ترکیب دور شدی.
خب پس من این طور به سوال شما پاسخ می‌دهم که چطور من چندین بار بعد از آن ماجرا، در لیست ۱۸ نفره حضور داشتم؟ این یعنی می‌توانستم هرلحظه مربی تصمیم بگیرد گرم کنم و وارد زمین شوم، یعنی محروم نبودم.
با شفر درباره بازی نکردنت صحبت نکردی؟
نه، صحبت کردن بازیکن، تمرین کردنش است، با تمرین خوب به مربی می‌گوییم لایق بودن در ترکیب اصلی هستیم که خب به نظرم من خوب دارم تمرین می‌کنم و فعلا تصمیم سرمربی این است که می‎‌بینید.
در صفحه اینستاگرامت هواداران خیلی پیگیر بازی کردنت هستند.
آن‌ها همیشه به من لطف دارند. بالاخره هر بازیکنی که پیراهن تیم بزرگی مثل استقلال را می‌پوشد، هواداران از او توقع بهترین عملکرد را دارند. تلاش من هم همین است و امیدوارم با بازگشتم به ترکیب، جواب محبت‌شان را بدهم.
خیلی آرام صحبت می‌کنی؛ هرکسی جای تو بود جنجال به پا می‌کرد.
اصلا به خودم اجازه نمی‌دهم استقلال را وارد حاشیه کنم. این مسأله درون خانواده تیم، قابل حل است و من هم امیدوارم سریع‌تر حل شود و به ترکیب برگردم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دوپینگ استقلال بازی زمین خانواده استقلال بازیکن استقلال روح الله باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت

به گزارش همشهری آنلاین جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 845182 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • پای این بازیکن استقلال به ماجرای دعوا نکونام و خطیر باز شد
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین