Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا - «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر دولت نتانیاهو «قانون سربازی» را مردود کند، آماده است که به کابینه وی بپیوندد.

به گزارش بامداد سه شنبه پایگاه خبری معا فلسطین، لیبرمن که در یک کنفرانس خبری صحبت می کرد، گفت: ما از اصول خود عقب نشینی نمی کنیم اگر آنها بخواهند تا از مساله قانون سربازی صرف نظر کنند ما آماده همکاری با آنها هستیم در غیر این صورت خواهان برگزاری انتخابات خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آویگدور لیبرمن به دنبال تحمیل خدمت سربازی به یهودیان ارتودکس است، موضوعی که مورد مخالفت نتانیاهو است.
وی افزود: می خواهم تا پست وزارت اطلاعات را حفظ کنم و همچنین پست وزارت کشور را کسب کنم.
حزب «اسرائیل خانه ما» به رهبری آویگدور لیبرمن در انتخابات پارلمانی اخیر رژیم صهیونیستی پنج کرسی را کسب کرد.
یکی از گزینه های نتانیاهو برای تشکیل ائتلاف در پارلمان حزب لیبرمن «اسرائیل خانه ما» است.
خروج حزب دست راستی لیبرمن ازائتلاف بانتانیاهو درپارلمان پیشین رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف نظر در موردغزه و سربازی اجباری برای دانشجویان علوم دینی (یهودی) بود. وی در ماه نوامبر 2018 از سمت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی استعفا داد.
اکنون نتانیاهو به 5 کرسی حزب لیبرمن نیاز دارد تا 65 با کرسی از 120 صندلی پارلمان، ائتلاف تشکیل دهد. وی در روند مذاکره با لیبرمن باید خواسته های وی را بدون چون و چرا بپذیرد زیرا بدون حضور حزب لیبرمن، ماموریت نتانیاهو برای ایجاد ائتلاف دست راستی در پارلمان رژیم صهیونیستی با شکست مواجه می شود.
شبک**9365**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آويگدور ليبرمن بنيامين نتانياهو تشكيل كابينه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت: همه تلاش‌های ارتش شکست خورده است، و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا دهید و به خانه‌هایتان بروید.   به گزارش تسنیم، عصر روز گذشته، چهارشنبه، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.   این اسیر صهیونیست با نام «هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت: از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی را که به شما پیشنهاد شد، رد کردید.   وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.   این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.   وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تأکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه‌هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.   «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط‌شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت: دشمن تلاش می‌کند به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به‌دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.   رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی