Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:51:16 GMT

تصادف فوتی در محور حسن‌رود به زیباکنار

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۴۵۵

تصادف فوتی در محور حسن‌رود به زیباکنار

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " حسین محمدپور " با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور " حسن رود به زیباکنار "، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که در مسیر " جفرود " در حال تردد بود با دیوار محوطه باغ شخصی برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه راکب موتورسیکلت 35 ساله به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

سرهنگ محمدپور گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

پلیس راه استان گیلان در پایان خطاب به موتورسواران خاطرنشان کرد: سختی استفاده از کلاه ایمنی، در مقابل لذت سلامتی حاصل از آن بسیار ناچیز است بس بیایید از کلاه ایمنی که ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین شیوه ارتقاء ایمنی است استفاده کنید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راه استان تصادف ماموران پلیس موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت