Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@01:43:48 GMT

برانکو، مدیر پرسپولیس را با خاک یکسان کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۵۶۱

ساعت24 - برانکو ایوانکوویچ پاسخ مصاحبۀ جنجالی مدیر پرسپولیس را داد.

در ابتدای این هفته حبیب کاشانی با انجام مصاحبه‌ای جنجالی صحبت‌هایی را بر علیه برانکو ایوانکوویچ مطرح کرد که باعث ایجاد حاشیه‌ها و واکنش‌هایی منفی در قبال خودش از سوی هواداران پرسپولیس شد. حتی باشگاه پرسپولیس نیز به این مصاحبه واکنش نشان داد و اعلام کرد مفهومِ برداشت‌شده از مصاحبۀ کاشانی کاملاً اشتباه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال برانکو در پاسخ به اینکه پرسپولیس وابسته به یک نفر نیست عنوان داشت: «بازیکنان نقشی اساسی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشته و آن‌ها سزاوارتر از هرکسی هستند و خودش نقشی چندان در این افتخارات نداشته است. برانکو دربارۀ کاشانی نیز افزود: «آقای کاشانی فوتبالیست پیشین ایران است که همیشه در فوتبال بوده و تجربه بالایی دارد».

سرمربی کروات سرخ‌پوشان با بیان این صحبت‌ها به نوعی به طرزی جالب پاسخ مدیر جنجالیِ پرسپولیس را داده است و او را با خاک یکسان کرد تا نشان دهد قصد به حاشیه کشیدن تیمش را در شرایط کنونی ندارد و اهمیتی به چنین صحبت‌هایی حتی از سوی هیئت‌مدیرۀ باشگاه ندارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس

ظهر پنجشنبه علی دایی در دفتر کار شخصی خود پذیرای یک خانواده هوادار پرسپولیس بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فاطمه غلامی، هوادار ۲۷ ساله فوتبال و پرسپولیس که از یک معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از این نیز در تمرین تیم مورد علاقه‌اش حضور یافته بود، ظهر دیروز همراه پدر و مادرش به دفتر کار علی دایی رفت و مورد استقبال گرم شهریار فوتبال ایران قرار گرفت.

در این ملاقات صمیمی، این هوادار با هیجانی خاص از آرزوی خود که دیدار مستقیم با علی دایی بود صحبت کرد و با توضیحاتی که داد، چهره جهانی فوتبال ایران را در جریان مسائل خود گذاشت.

علی دایی که کارهای خیریه و دیدار با اقشار مردم را همیشه در برنامه‌هایش دارد، از وی خواست آن‌چه که احساس می‌کند می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌اش کمک کند را به زبان بیاورد تا بتواند در جهت انجام‌شان تلاش کند.

دایی با حوصله و تمرکز زیاد، همه توضیحات این خانم غلامی و خانواده اش را شنید و نکاتی یادداشت کرد تا بتواند با متخصص صحبت کند.

پیش از این دیدار، فاطمه غلامی با مساعدت افشین پیروانی در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود که مورد استقبال یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب علیه میثاقی + ویدئو
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • سیر تا پیاز واگذاری جنجالی پرسپولیس و استقلال
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!