Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:10:41 GMT

توافق فرانک ریبری با السد قطر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۶۵۷

توافق فرانک ریبری با السد قطر

حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با فرانک ریبری برای جایگزینی ژاوی به توافق رسیده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، ژاوی، فوق ستاره اسپانیایی السد در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد و در نخستین تجربه مربیگری اش هدایت السد را بر عهده خواهد گرفت.

این باشگاه قطری به دنبال جایگزینی شایسته برای ژاوی در ترکیب خود است و به نظر می‌رسد که فرانک ریبری گزینه نهایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت الرای قطر خبر روزنامه کیکر‌ را تأیید کرد و از توافق ریبری با السد سخن به میان آورد و نوشت: ریبری از لیگ استرالیا و قطر پیشنهاد دارد اما ظاهراً انتخاب نهایی او السد است.

ریبری از سال ۲۰۰۷ برای بایرن مونیخ بازی می‌کند و توانسته با این تیم جام‌های زیادی را به دست آورد. او در فصل جاری در بیشتر بازی‌ها غایب بود و نتوانست که به خاطر آسیب‌دیدگی به میدان برود. ریبری هشت قهرمانی با بایرن مونیخ در بوندسلیگا و پنج قهرمانی در جام حذفی آلمان را در کارنامه دارد و در سال ۲۰۱۳ هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با باواریای‌ها تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، السد حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و در دیدار رفت توانست با یک گل بازی را به سود خود به پایان برساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: السد قطر فرانک ریبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس

کنان ییلدیز پاداش درخشش خود را می‌گیرد.

طرفداری | کنان ییلدیز، مهاجم 18 ساله یوونتوس برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسیده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، نمایندگان کنان ییلدیز با باشگاه یوونتوس به توافق رسیدند و به زودی قرارداد بازیکن ترک با بیانکونری تمدید می‌شود. قرارداد جدید کنان ییلدیز با یوونتوس، چهار ساله و تا تابستان 2028 خواهد بود. در قرارداد جدید دستمزد ییلدیز از 350 هزار یورو سالانه به یک میلیون یورو افزایش خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود یوونتوس پیراهن شماره 10 را به ییلدیز دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • گواردیول: لوکا مودریچ یک رهبر است؛ می‌خواهم از آخرین لحظات بازی کنار او لذت ببرم
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • جهت حمایت از تیم برای جدال با پاری سن ژرمن: حضور خوان لاپورتا در تمرینات بارسلونا
  • ستاره آرسنال: با حذف بایرن امروز را فراموش می‌کنیم
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • چالهان‌اوغلو: بازی با میلان در UCL را فراموش نمی‌کنم