Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@15:10:21 GMT

مدیران جوان‌گریز در ایلام‌ برکنار می‌شوند‌

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۶۸۱

مدیران جوان‌گریز در ایلام‌ برکنار می‌شوند‌

استاندار ایلام گفت؛ مدیران ایلامی که از جوانان گریزان هستند برکنار می‌شوند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه دوشنبه در نشست شورای جوانان استان ایلام اظهار داشت:  جوان امروز یک فرصت است که بایست در جهت رفع مشکلات از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت 30 واحد فناور در مرکز رشد دورود؛ ایجاد کارآفرینی برای جوانان100 سمن در حوزه جوانان در استان کرمان فعالیت می‌کنند2 بوشهری به اردوی تیم ملی جودو جوانان دعوت شدند

وی با اشاره به این مهم که حامی جوانان هست، تاکید کرد:  مدیرانی که از جوانان گریزان هستند برکنار می شوند.

وی با اشاره به این مطلب که در سال گذشته تلاش شده است که جوانان محور توجه باشند، افزود: جوانان صادق هستند، مدیران راه را برای ورود جوانان باز کنند و کسانی که به جوانان توجه نمی کنند اول از همه خود را از توان و خلاقیت جوانان تحریم کرده اند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود به همراهی مسئولان با مردم تاکید کرد و گفت: از هر فرصتی چون سفرهای رسمی و غیر رسمی به شهرستان ها، میز خدمت در ادارات و نماز جمعه و سامانه سامد و رادیو و تلویزیون برای ارتباط برقرار کردن با مردم استفاده کرده ام واین یک پیام برای دیگر مسئولان اجرایی دارد وآن مردمی بودن است.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند