Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:56:44 GMT

نجات زن در حال خودکشی توسط راننده پیک موتوری! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۶۸۲

نجات زن در حال خودکشی توسط راننده پیک موتوری! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واکنش سریع و به موقع یک راننده پیک موتوری جان زنی را که در حال خودکشی بود نجات داد. این زن در حالی که روی لبه یکی از پل‌های شهر "ژجیانگ" چین نشسته بود و قصد داشت خود را به پایین پرت کند توسط این راننده پیک نجات یافت.

در حالی که ماموران پلیس در پایین پل سعی داشتند این زن را از انجام خودکشی منصرف کنند این راننده از پشت سر بلافاصله خود را به این زن رساند و با گرفتن او جانش را نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که منتشر شده است اقدام استثنائی این راننده پیک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که زن جوان بر روی لبه پل نشسته است راننده پیک از پشت سر خود را به او رسانده و با گرفتن این زن او را به داخل خیابان منتقل می‌کند. پس از این حادثه مشخص شد که راننده پیک موتوری یک نظامی سابق چینی بوده است. او در مورد عمل شجاعانه خود گفت: " کار خاصی انجام ندادم، فقط با یک واکنش سریع زندگی یک انسان را نجات داد."

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران واکنش سریع این راننده پیک موتوری در نجات این زن جوان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "دیدن این صحنه برایم هم دلهره‌آور بود و هم لذت بخش. واقعاً این مرد سزاوار تمجید است. او هم می‌توانست با تلفن همراهش از این صحنه فیلم بگیرد، اما با اقدامی کم‌نظیر زندگی یک انسان را نجات داد. "

گفتنی است؛ در حالی که هنوز علت اقدام به خودکشی این زن جوان چینی مشخص نشده است تحقیقات پلیس این کشور در این باره ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اقدام متهورانه راننده پیک موتوری زندگی زن جوان را نجات داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها خودکشی پیک موتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد