Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قربانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید تلاش شود که بورس رونق گیرد و وزیر اقتصاد در گزارش از وضعیت اقتصادی اعلام کرد که معاملات در بورس در سال 96، 250 هزار میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته به 450 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته، محموله های نفتی کشور هم در بورس به فروش می رسد گفت: در بودجه امسال میزان فروش نفت در بورس ماهانه 6 میلیون بشکه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش داریم تا با رونق بورس و هدایت سرمایه به تولید، اقتصاد رونق گیرد.
قربانی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد برای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری در کشور اقدام داشته باشد.

* 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معافیت های مالیاتی در کشور گفت: در کشور 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی داریم که خیلی از این معافیت ها باید لغو شود به طور مثال، معافیت مالیاتی برای صادرکنندگانی که ارز را به کشور باز نمی گردانند باید برداشته شود.
وی فرار مالیات را از دیگر موانع تولید عنوان و خاطرنشان کرد: باید برای جلوگیری از فرار مالیات، گلوگاه ها شناسایی شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی قاچاق را از دیگر موانع تولید عنوان کرد و گفت: با شرایط ایجاد شده در کشور، باید جدیدت برای جلوگیری از قاچاق و خارج شدن منابع از کشور بیشتر شود.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 سرمایه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای مالیات مجلس شورای اسلامی نقدینگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • مجلس مصوب کرد: معافیت بورس از مالیات بر عایدی سرمایه
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد