Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:57:54 GMT

چند تیم به لیگ برتر فوتبال صعود می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۸۰۵

چند تیم به لیگ برتر فوتبال صعود می‌کنند؟

در پایان این فصل لیگ دسته اول فوتبال دو تیم به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و بازی پلی آف برگزار نخواهد شد.

به گزارش مشرق، هفته سی و دوم لیگ دسته اول امروز عصر در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. رقابت در صدر جدول لیگ یک بسیار فشرده است و ۶ تیم اول جدول لیگ شانس صعود به لیگ برتر را دارند. با این حال طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران دو تیم اول جدول به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و دو تیم هم از لیگ برتر به صورت مستقیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شکست مشکوک صدرنشین لیگ یک/ اتهام تبانی متوجه مربی کروات!

در این فصل هم مثل فصل گذشته مسابقه پلی آف برگزار نخواهد شد و تیم‌های اول و دوم جدول لیگ یک به صورت مستقیم لیگ برتری خواهند شد.

در انتهای جدول لیگ یک هم یک تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد که به همراه دو تیم نفت تهران و صبای قم سه تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد و در این بخش نیز مسابقه پلی آفی برگزار نمی‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل لیگ برتر لیگ دسته اول لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بین صعود و سقوط

ایسنا/یزد یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران را تیم‌های داماش و چادرملو در رشت برگزار خواهند کرد.

 بیست و هفتمین هفته از لیگ آزادگان ایران روز گذشته (یکشنبه ۲۶ فرودین) آغاز شد؛ و یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته را تیم‌های داماش گیلان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت انجام می‌دهند.

 تقابل بین نماینده اردکان و گیلان، دو تیم بالا و پایین جدول، در این هفته می‌تواند نقش تعیین کننده در صعود یا سقوط آنها از لیگ یک را داشته باشد.

رقابت نزدیک و شانه به شانه سه تیم چادرملو اردکان، فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان، حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ در بالای جدول را برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم و قطعی کردن صعودشان به لیگ برتر دوچندان کرده‌ است؛ و همین حساسیت در انتهای جدول نیز بین تیم های داماش گیلان، شاهین بندرعامری و خوشه طلایی برای بقا در لیگ وجود دارد.  

شکست در این بازی برای شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که رویای لیگ برتری شدن را در سر دارند و فاصله آن‌ها تا تحقق چنین آرزویی تنها هشت هفته است، اصلا خوشایند نیست.  

اما در آن سوی میدان یاران «نظر محمدی» در داماش با توجه به خطر سقوط چیزی برای از دست دادن ندارند؛ و تمام تلاششان را برای خروج از منطقه بحران و بقا در لیگ با پیروزی مقابل چادرملو رده دومی خواهند کرد.

چادرملو با کسب ۱۷ از ۲۶ بازی و با احتساب ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول و داماش گیلان با کسب تنها ۴ برد از همین تعداد بازی و با احتساب ۱۹ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد؛ اعداد و ارقامی که نمایانگر کیفیت بسیار پایین‌تر داماش به چادرملو است؛ و داماشی‌ها باید در بازی امروز به حضور تماشاگرانشان و اتفاقات پیش بینی نشده این بازی دلخوش باشند.

این دو تیم در بازی دو رفت خود در ورزشگاه نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند؛ که نتیجه این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر چادرملو همراه بود.  

قضاوت داور لیگ برتری برای بازی سرنوشت‌ساز لیگ یک

حساسیت این دیدار موجب شده تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم یک داور لیگ برتری را برای این بازی انتخاب کند.

علی صفایی که در هفته بیست و یکم لیگ برتر قضاوت دیدار تیم‌های هوادار و استقلال تهران را برعهده داشت، این بازی را سوت می‌زند.

همچنین علی‌اکبر نوری و علی فراهانی نیز که در لیگ برتر کمک داور هستند علی صفایی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • لیدزیونایتد در اندیشه جذب قرضی کالوین فیلیپس در صورت صعود به لیگ برتر انگلیس
  • جدال بین صعود و سقوط
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • تنیس باز خوزستانی در جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور