Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲۷ فروردین ماه اصفهان را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید

اتخاذ تصمیمات غیرسازنده در قبال ایران و همراهی غیر مسئولانه کشورهای غربی با اقدامات رژیم اسرائیل، موجب تشویق آن رژیم در استمرار شرارت و ماجراجویی و به تبع آن افزایش تنش در منطقه و جهان خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفارت ایران در «رُم» در آستانه نشست وزرای خارجه گروه هفت پیرامون وقایع اخیر در غرب آسیا،طی بیانیه‌ای هشدار داد که اتخاذ تصمیمات غیرسازنده در قبال ایران و همراهی غیر مسئولانه کشورهای غربی با اقدامات رژیم اسرائیل، موجب تشویق آن رژیم در استمرار شرارت و ماجراجویی و به تبع آن افزایش تنش در منطقه و جهان خواهد شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

طی سالهای گذشته رژیم اسرائیل به انحای مختلف و با نقض فاحش اصول بنیادین حقوقی بین المللی و قواعد آمره به منافع جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد کرده است که ازجمله آنها می‌توان به خرابکاری‌های متعدد در تاسیسات صلح آمیز هسته ای، حملات سایبری در تاسیسات زیربنایی کشور، ترور هدفمند تعداد زیادی از متخصصین و دانشمندان هسته ای و در آخرین مورد حمله تروریستی مسلحانه به ساختمان سفارت ج.ا.ایران در دمشق اشاره کرد.

- حمله به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عربی سوریه به عنوان نقض فاحش کنوانسیون‌های بین المللی ناظر بر مصونیت اماکن دیپلماتیک و منشور ملل متحد بشمار می رود. متعاقب این اقدام وحشیانه جمهوری اسلامی ایران در پیروی از سیاست اصولی خود مبنی بر ممانعت از گسترش تنش و جنگ در منطقه خواستار نشست فوری شورای امنیت، محکومیت این اقدام و تنبیه آن رژیم شد که متاسفانه آن شورا علیرغم تلاش اکثریت اعضا، بخاطر مخالفت ایالات متحده آمریکا، انگستان و فرانسه موفق به انجام وظیفه مصرح خود در منشور ملل متحد نگردید. در این راستا همچنین جناب آقای حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دو دور گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل خواستار اقدام متناسب و محکومیت قاطع جامعه بین الملل و شورای امنیت گردید.

-  جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو مسئول سازمان ملل، متعهد به اهداف و اصول مصرح در منشور آن سازمان می‌باشد و بر تعهد خویش به حفظ صلح و امنیت بین المللی اصرار و تاکید می ورزد. پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سحرگاه 13 آوریل 2024 در قالب حق دفاع مشروع ذیل ماده 51 منشور ملل متحد و پس از ناامیدی از محکومیت این اقدام هنجارشکنانه رژیم اسرائیل صورت گرفت و از منظر ج.ا.ایران خاتمه یافته تلقی می‌گردد. بدیهی است جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین و مقررات بین المللی از همه توان و ظرفیت خویش در مقابل تکرار احتمالی شرارت آن رژیم استفاده خواهد کرد.

-  جمهوری اسلامی ایران بدنبال توسعه اعتبار دیپلماسی است و در چارچوب پیام آرزومندی برای صلح، امنیت و پیشرفت برای منطقه از اظهارات روز سه شنبه 16 آوریل 2024 جناب آقای آنتونیو تایانی، وزیر محترم امور خارجه و همکاری‌های بین المللی جمهوری ایتالیا در جمع سفرای کشورهای اسلامی استقبال می‌کند. تهران با درنظر داشتن جایگاه دولت ایتالیا به عنوان رئیس دوره ای گروه 7 و همچنین نقش منطقه ای و بین المللی آن بعنوان یکی از مهمترین کشورهای اروپایی، خواستار تلاش آن دولت برای مسئولیت پذیر ساختن شرکای اروپایی (اتحادیه اروپا) و بین المللی (بویژه اعضای گروه 7 ) خود در برابر نقض قوانین بین المللی، تشدید هدفمند تنش ها در منطقه و استمرار کشتار مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم اسرائیل است. بی تردید اتخاذ تصمیمات غیرسازنده در قبال ج.ا.ایران از یک سو و سکوت و همراهی غیر مسئولانه کشورهای غربی در برابر اقدامات رژیم اسرائیل در نقض قوانین بین المللی از سوی دیگر موجب تشویق آن رژیم در استمرار شرارت و ماجراجویی و به تبع آن افزایش تنش در منطقه و جهان خواهد شد. منطقه خاورمیانه دوران پرالتهابی را سپری می نماید. بی گمان مسئولیت پذیری و موفقیت دولت ایتالیا در کاهش تنش ها و برقراری ثبات در این منطقه، در حافظه تاریخی جامعه بین الملل باقی خواهد ماند.   

بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه استروسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه استبلینکن: تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • هشدار ایران به گروه ۷؛ تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود