Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:42:42 GMT

تمرین هوایی تیزپروازان ارتش/پرواز «کوثر» در آسمان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۹۷۷

مرحله تمرینی رژه جنگنده بمب افکن‌های نیروی هوایی ارتش برای ایجاد آمادگی جهت شرکت در رژه هوایی ٢٩ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه هوایی شهید لشگری تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این تمرین خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی با استفاده از جنگنده‌های رهگیر میگ-٢٩، جنگنده بمب افکن‌های اف-٥ و جنگنده بومی صاعقه به اجرای تمرین رژه هوایی بر فراز آسمان تهران و مرقد حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای نخستین بار جنگنده بومی و تمام ایرانی کوثر که مرداد ماه سال گذشته رونمایی شد، در این تمرین شرکت کرد.

رژه هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی صبح پنجشنبه ٢٩ فروردین ماه و همزمان با رژه یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر فراز آسمان مرقد امام(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنگنده کوثر روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست.

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897709

دیگر خبرها

  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان
  • رسانه صهیونیست: موج لغو پرواز‌ها به اسرائیل در حال افزایش است
  • نیجریه از ایتالیا جنگنده می‌خرد