Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:48:34 GMT

نخست وزیر ایتالیا: «حفتر» سریعا به جنگ در طرابلس پایان دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۰۱۱

نخست وزیر ایتالیا: «حفتر» سریعا به جنگ در طرابلس پایان دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «جوزپه کنته» نخست وزیر ایتالیا در جریان دیدار با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در رم تاکید کرد: ما امیدواریم که نیروهای تحت امر ژنرال خلیفه حفتر فرمانده ارتش ملی لیبی از جنوب طرابلس پایتخت این کشور عقب نشینی کنند.

وی در ادامه افزود: نیروهای خلیفه حفتر باید به عملیات نظامی خود در طرابلس پایان داده و فوراً از این منطقه عقب نشینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است نخست وزیر ایتالیا با «احمد معیتیق» معاون رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی نیز دیدار کند.

به دنبال لشکر کشی نیروهای حفتر به طرابلس، این منطقه در حال حاضر شاهد درگیری‌های شدیدی است.

کد خبر 4592095

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیفه حفتر لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا: زمان برقراری آتش‌بس در غزه است

وزیر خارجه ایتالیا امروز (چهارشنبه) از رژیم صهیونیستی خواست به عملیات نظامی خود در غزه پایان دهد و بار دیگر تاکید کرد که زمان برقراری آتش‌بس در فلسطین فرا رسیده است.

به گزارش مشرق، ایتالیا در ابتدا از اقدامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات فلسطین طوفان الاقصی در ۷ اکتبر حمایت کرد، اما طی مدت اخیر با به شهادت رسیدن هزاران فلسطین که اکثرا زن و کودک هستند، حمایت خود را از تل‌آویو با توجه به کشته شدن این غیرنظامیان کاهش داده و خواستار آتش‌بس شده است.

به نقل از رویترز، آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا در مصاحبه‌ای عنوان کرد: «اکنون آتش‌بس ضروری است. اسرائیل باید عملیات‌های نظامی خود را که به شدت بر مردم فلسطین تأثیر گذاشته است، متوقف کند.»

این مصاحبه در آستانه نشست وزرای خارجه کشورهای ثروتمند گروه هفت که به میزبانی تاجانی در جزیره کاپری ایتالیا برگزار می‌شود، انجام شد. ایتالیا ریاست دوره‌ای گروه هفت (G۷) را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • ایتالیا: زمان برقراری آتش‌بس در غزه است
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن