Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان قرار گرفته اند و مهلت تبدیل کارت درمانی آنها به دفترچه بیمه ای نیز تا آخر اردیبهشت تعیین شده است.

به گزارش ایرنا،دکتر خدیجه ابراهیم خانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی این اداره کل افزود: رسالت بیمه سلامت از اول آبان سال 96 پوشش بیمه همگانی رایگان افراد بی بضاعت بود و به رغم نبود آزمون وسع، سازمان بیمه سلامت متعهد شد تا مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را تحت پوشش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: روزهای پایانی سال گذشته و طبق تفاهم نامه منعقده با کمیته امداد این استان موضوع پوشش درمان مددجویان این نهاد به سازمان بیمه سلامت منتقل شد.
این مسئول ادامه داد: پیش از این، مددجویان کمیته امداد با کارت درمان برای دریافت خدمات مورد نیاز به پزشکان طرف قرارداد مراجعه می کردند که از این پس این افراد از طریق بیمه سلامت دفترچه بیمه ای دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: بر این اساس در سطح کشور یک میلیون نفر جمعیت بیمه شده کمیته امداد هستند و در این میان سهمیه هر کدام از استان ها مشخص شده که کارهای مربوطه انجام می شود.
ابراهیم خانی افزود: بر این مبنا، مددجوی جدید با دریافت معرفی نامه از طریق کمیته امداد به بیمه سلامت مراجعه کرده و سپس از طریق دفاتر پیشخوان دفترچه بیمه ای دریافت می کنند.
وی ادامه داد: کانال 1666 سازمان بیمه سلامت، یکی از راه های ارتباطی مردمی با سازمان بیمه سلامت است که در راستای تکریم ارباب رجوع سال گذشته افتتاح شد.
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان ادامه داد: نسخه نویسی الکترونیکی نیز اسفند سال گذشته به صورت نمونه از شهرستان خرمدره آغاز شد که با اجرای کامل آن دفترچه کاغذی بطور کامل حذف می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات این اداره کل ارتقای دانش بیمه شدگان از قبیل قوانین، ضوابط و دستورالعمل هاست که این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 50 درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
25 دفتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل بیمه همگانی سلامت در استان زنجان فعال است که از این تعداد 9 دفتر در شهر زنجان و بقیه در دیگر شهرهای استان خدمات ارائه می کنند.
9646/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه سلامت كميته امداد نسخه نويسي الكترونيكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند