Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت شکایت‌هایی به پلیس آگاهی اصفهان مبنی بر اینکه طلافروشی ۸ کیلو و ۱۹۷ گرم طلا را بدون هیچ مدارکی از دیگر طلافروشان تحت عنوان همکاری و معاملات کیفی قرض گرفته و متواری شده، بر این اساس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از تشکیل پرونده و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این پرونده ۳۸ شاکی دارد که اقدامات قانونی برای کشف محل اختفای او انجام شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری مشخص شد متهم مورد نظر قبل از شکایت شاکیان از کشور خارج و در یکی از کشور‌های همسایه می‌باشد که اقدامات قانونی برای دستگیری او انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ماموران در مراحل بعدی تحقیقات دریافتند مادر متهم نیز در این کلاهبرداری با او همدست بوده که او را در یکی از شهرک‌های اطراف شهر اصفهان شناسایی و دستگیرکردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مادر متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به ذوب کردن طلا‌ها درقالب ۳۰ شمش و در مجموع به وزن ۸ کیلو و ۱۹۷ گرم اعتراف و محل اختفای آن‌ها را اعلام کرد.

وی با اشاره به کشف طلا‌ها ادامه داد: با توجه به اینکه طلافروش‌ها، طلا‌ها را بدون هیچ مدرکی به این فرد کلاهبردار تحویل داده بودند، طلا‌های کشف شده طبق دستور مقام قضائی به صندوق امانات بانک تحویل شد تا پس از اقدامات قانونی به مالکان اصلی بازگردانده شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم اعتماد به هر شخصی متاسفانه بار‌ها شاهد وقوع انواع کلاهبرداری ناشی از اعتماد به کلاهبرداران هستیم که مجددا توصیه می‌شود با رعایت توصیه‌های پلیس فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کنید.

انتهای پیام/م

 

دستگیری طلافروش کلاهبردار در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قائدی، در آئین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای برگزاری این دوره از جشنواره اهدافی مدنظر بود که بخش زیادی از آن‌ها محقق شد، چهارمین دوره در حقیقت همایش اولین‌ها بود و شاهد اجرای کارهای متفاوتی بودیم که وجه تمایز این جشنواره بود.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، افزود: این دوره با تمام کمی و کاستی بسته شد، امید است دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره تئاتر تک از هم اکنون آغاز به کار کند و فروردین سال آینده جشنواره‌ای گرم‌تر و جدی تر را شاهد باشیم، البته از همه افراد دعوت می‌کنم که در دوره بعد حضور داشته باشند، تئاتر تک به دور از قضاوت‌ها میدان تجربه است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از هیأت انتخاب، هیأت داوران و هیأت اجرایی و همه افرادی که در برگزاری این دوره کمک شایانی کرده‌اند تشکر ویژه به عمل آورد.

قائدی ادامه داد: از فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان دهکردی و امیر بهاور اکبرپور به عنوان هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: همچنین از هفت گروه اجرا که در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین روی صحنه نمایش رفتند با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر شد.

کد خبر 6080912

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد