Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روزنامه الشرق الاوسط، در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که سیلز برای شرکت در نشست سالانه گروه مبارزه با تروریسم میان آمریکا و رژیم صهیونیستی که قرار است روز سه شنبه (16 آوریل) برگزار شود، به تل آویو سفر کرده است.

این گزارش مدعی است، در این نشست قرار است درباره تهدیدات مشترک که آمریکا و رژیم صهیونیستی با آن مواجه هستند از جمله ایران و حزب الله لبنان گفت وگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می افزاید: واشنگتن و تل‌آویو راهبردهایی را برای تقویت همکاری و هماهنگی در حوزه‌ امنیت و تهدیدات پیش رو تدوین می‌کنند.

روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی به ویژه پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ ابعاد امنیتی بیشتری گرفته است و حمایت ها و جانبداری گسترده رئیس جمهوری آمریکا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعتراض تشکیلات خود گردان فلسطینی و مخالفت کشورهای اروپایی مواجه شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس

به گزارش قدس آنلاین، در  ۱۹۸ روز عملیات طوفان‌الاقصی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح ادامه یافت و  در حمله به دو باب منزل مسکونی در این  شهر ، ۸ فلسطینی از جمله ۵ کودک و دو زن به شهادت رسیدند. 

منطقه المغراقة در شمال النصیرات در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت. 

دیر البلح در مرکز نوار غزه هم هدف توپخانه‌های رژیم اسرائیل قرار گرفت. 

حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله نابلس و الخلیل نیز بامداد امروز ادامه داشت و در پی این حملات چندین فلسطینی ربوده شدند. 

مقاومت اسلامی عراق نیز یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داد.

تداوم حملات هوایی صهیونیست‌ها به مرکز غزه

جنگنده های رژیم اسرائیل برای چندمین بار شمار اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

زخمی شدن نظامی صهیونیست در کرانه باختری

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که یکی از نظامیانش در کرانه حین گذراندن مرخصی زخمی شده است. ارتش اشغالگر به علت زخمی شدن این نظامی در کرانه باختری که از نیروهای ذخیره در ارتش بوده، اشاره‌ای نکرده است.

جنایت دیگر از سوی صهیونیست‌ها؛ کشف پیکر ۱۵۰ شهید در جنوب غزه

سخنگوی دفاع مدنی در نوار غزه اعلام کرد که بعد از عقب نشینی ارتش اشغالگر از منطقه خان یونس در جنوب فلسطین، پیکر ۱۵۰شهید را کشف کرده‌اند و ۵۰۰ تن دیگر نیز مفقود شده‌اند.

این مسئول فلسطینی همچنین ناپدید شدن ۲۰۰۰ فلسطینی در چند منطقه از نوار غزه خبر داد.

حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی اسرائیل را هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت، امروز یک‌شنبه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پادگان «دوویو»  هدف حملات خود قرار دادند و تلفاتی بر دشمن صهیونیستی وارد کردند.

خارج کردن پیکر ۵۰ شهید از زیر آوار در مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس

شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد که پس از عقب‌نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب غزه تاکنون پیکر ۵۰ شهید از زیر آوار خارج شده است.

 ۶۴ درصد صهیونیست‌ها معتقدند کابینه نتانیاهو فرو می‌پاشد

نظرسنجی موسسه موسوم به دموکراسی اسرائیل نشان می دهد، ۶۴% شرکت کنندگان معتقدند کابینه ائتلافی نتانیاهو نمی تواند تا پایان مهلت قانونی، یعنی تا اواسط سال ۲۰۲۶ دوام بیاورد و سقوط خواهد کرد.

گزارش‌هایی از زخمی شدن یک صهیونیست در اثر انفجار بمب در پرچم فلسطین

رسانه‌های رژیم اسرائیل از زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست در اثر انفجار بمب تعبیه شده در پرچم فلسطین (میله پرچم) در شرق رام الله واقع در کرانه باختری خبر می‌دهند.

نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس

به درخواست بنی گانتز و گادی آیزنکوت وزیران کابینه جنگی رژیم صهیونیستی این کابینه برای بررسی بن بست شکل گرفته در مذاکرات آتش بس با گروه های مقاومت تشکیل جلسه خواهد داد.

قرار بود این نشست هفته گذشته برگزار شود که به دلیل افزایش تنش میان ایران و اسرائیل به زمان دیگری موکول شد.

گفته می شود حماس اعلام کرده در حاضر است در ازای آزادی بیش از ۲۰۰ زندانی فلسطینی و ۶ هفته آتش بس، ۲۰ اسیر اسرائیلی را آزاد کند.

شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم اسرائیل به بهانه تلاش برای انجام عملیات، به سمت دو فلسطینی تیراندازی کرده و آن دو را به شهادت رساندند.

کودکان همچنان مهمترین بانک اهداف رژیم صهیونیستی در غزه

تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در یکصد و نود و هشتمین روز پیاپی علیه مردم نوار غزه در حالی ادامه دارد که کودکان همچنان در فهرست مهمترین اهداف این رژیم برای ارتکاب کشتار و جنایات قرار دارند.

عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری

رسانه‌های رژیم اسرائیل به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم از وقوع تیراندازی در چهارراه «بیت عینون» واقع در اراضی اشغالی خبر دادند.

فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی 

در پی جنایت صهیونیست ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در روز یکشنبه در کرانه باختری شد.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که فردا یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگری تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت اشغالگری و شهرک نشینان جنایتکار آن نشانه بگیرند.

وزارت بهدشت فلسطین تعداد شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ شهید اعلام کرد. 

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب فراگیر اعلام کرد.  

 ۴۸۳ شهید در کرانه باختری از ابتدای تجاوز به غزه 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون ۴۸۳ نفر شهید شدند.

هشدار هنیه به صهیونیست‌ها درباره تجاوز به رفح: آماده دفاع هستیم

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با آناتولی: 

موضع واشنگتن در قبال حمله به رفح فریبنده است و در دام بازی نقش‌ها (تبادل نقش) بین آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نمی‌افتیم. 

اگر دشمن تصمیم بگیرد به رفح حمله کند، مردم ما پرچم سفید را بالا نخواهند برد و مقاومت آماده دفاع از خود است.

رژیم اشغالگر اگر فکر می کند که با جنایت در حق خانواده ام و کشتار فرزندانم می تواند رهبری جنبش را برای امتیاز دادن در مذاکرات تحت فشار قرار دهد در «توهم» بسر می برد. 

اسرائیل با آتش بس موافقت نکرد و آنچه می خواهد این است که اسرای خود را بازگرداند و سپس جنگ را از سر بگیرد و این اتفاق نخواهد افتاد.

شنیده شدن صدای انفجارها در شهر درعای سوریه 

برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارها در شهر درعای سوریه خبر دادند.

هنوز ماهیت این انفجارها مشخص نیست و منابع رسمی سوری خبری در این باره منتشر نکردند اما برخی منابع مدعی حمله موشکی رژیم صهیونیستی(هوا به هوا) به هدفی بر فراز حومه غربی درعا در جنوب سوریه شدند. 

خبرنگار العالم در درعا به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد جنگنده‌های اسرائیلی ایستگاه رادار بین شهر إزرع و شهرک نامر در حومه درعا را هدف قرار دادند که در پی این حمله سامانه پدافندی به مقابله با آنها برخاست که به گفته این منبع تنها خسارات مادی به همراه داشته است. 

خبرنگار اسپوتنیک نیز از مقابله پدافندی سوریه با تجاوز رژیم صهیونیستی در حومه درعا خبر داد.

خبرنگار اسپوتنیک در درعا گفت: پس از نیمه شب امروز، پدافند هوایی سوریه به موشک‌های دشمن که قصد هدف قرار دادن یکی از سایت‌های سامانه پدافند هوایی واقع بین شهرهای (إزرع) و (نامر)، در حومه شمالی استان را داشتند، پاسخ دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • مُهر پایان طوفان الاقصی و وعده صادق بر دوره آمریکایی خاورمیانه
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی