Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد تقی زاده گفت: تمامی مدارس شهر‌های سیل‌زده استان خوزستان که تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شده بودند، از روز شنبه ۳۱ فروردین‌ماه بازگشایی می‌شوند و روند ادامه تحصیل دانش‌آموزان تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت پایه تحصیلی دوازدهم، عنوان کرد: در سال‌های گذشته دانش‌آموزان پایه دوازدهم در شهریورماه می‌توانستند امتحان مجدد دهند، اما امسال در کل استان خوزستان دانش‌آموزان در مقطع دوازدهم علاوه بر خردادماه می‌توانند در تیرماه، مردادماه و شهریورماه مجدد امتحان دهند و نمره قبولی خرداد برای آن‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده افزود: امتحانات پایه نهم در سال‌های گذشته به‌صورت هماهنگ استانی برگزار می‌شد که این موضوع از دستور کار استان خوزستان خارج شد و امتحانات پایه نهم تا حدی که تدریس شد به شکل منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به روند برگزاری امتحانات دیگر پایه‌ها، اظهار کرد: در دوره متوسطه اول امتحانات تا حدودی که تدریس شد برگزار می‌شود و درصورتی‌که حجمی از کتاب‌ها باقی ماند سال تحصیلی آینده یک هفته زودتر به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌ها برگزار خواهد شد.

وی گفت: در دوره ابتدایی عملاً کتاب‌ها به اتمام رسیده بود و در سال جدید کتاب‌های درسی مرور می‌شود به همین دلیل مشکل جدی در بحث مقاطع ابتدایی وجود ندارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به مشکل تردد دانش آموزان در مناطق سیل‌زده، عنوان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به‌منظور ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده برای استان خوزستان گرفته شد و هر منطقه موظف است برای دانش‌آموزان حتی اگر یک نفر باشد سرویس ایاب و ذهاب رایگان فراهم کند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که ساکن در روستا‌های زیر آب رفته هستند و امکان بازگشت مجدد وجود ندارد در همان مناطقی که ساکن هستند به مدرسه می‌روند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان