Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اقدام اخیر آمریکا و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اقدامی ابلهانه بود. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی خالقیان شامگاه گذشته در جمع دانش آموزان دختر مدرسه خدیجه کبری (س) شهرستان سمنان که با هدف حمایت از سپاه و در قالب پویش مردمی « من یک سپاهی‌ام» اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس در سال 58حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک پاسدار باید در همه عرصه‌ها باید روحیه‌ای جهادی داشته باشد و همواره آماده خدمات‌رسانی باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان بیان داشت: اقدام اخیر آمریکا و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی اقدامی ابلهانه بود و این سخن امام خمینی(ره) را دوباره یادآور می‌شود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ چراکه فوق قدرت خداوند قدرتی وجود ندارد.

آیت‌الله جنتی:اقدام ترامپ به نفع سپاه شداختصاصی| متن کامل طرح مجلس برای حمایت از سپاه پاسدارانفرمانده سپاه استان خراسان‌رضوی: «مردمی‌بودن» مهمترین بعد هویتی سپاه است

خالقیان خطاب به نسل جوان و نوجوان امروز گفت: آینده نظام و مملکت در دستان شماست؛ بنابراین باید ارزش‌های اسلامی و دینی و نهاد مقدس خانواده حفظ و پاسداری شود.

وی اظهار داشت: بسیاری از جوانان و نوجوانان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس مردانه برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند تا ارزش‌هایی همچنین حجاب اسلامی حفاظت شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب امیدش به نسل جوان است.

خالقیان بیان داشت: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) باید بدانیم وقتی دشمنان از دست ما عصبانی است بدین معناست که راه را درست رفته‌ایم و خوشحالی دشمنان از ما نشانه انحراف از صراط مستقیم و به بیراهه رفتن است.

وی با بیان اینکه سپاه جهانی است؛ چراکه نهضت ما انقلابی‌ها الهی و جهانی است گفت: سپاه هرگز به دنبال جنگ و خونریزی نبوده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راهپیمایی مردم فارس در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در شهر‌ها و روستا‌های این استان برگزار شد.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین، با حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق جمعی از فرماندهان و مستشاران جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند. سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی نیز در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • دشمنان بدانند ما از فلسطین آرمان بزرگ اسلام دست نخواهیم کشید
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند