Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: سلامت دانش آموزان بالاترین اهمیت را دارد و در عین حال تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس یک تصمیم فردی نیست که تنها آموزش و پرورش در آن دخیل باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با روند تصمیم گیری تعطیلی مدارس، گفت: روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، مناطق و نواحی با بررسی شرایط و بر اساس میزان بارش، دما و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پیشنهاد تعطیلی مدارس می دهند.

محسن گلستانی فر، با بیان اینکه تصمیم برای تعطیلی مدارس در داخل استان صورت می گیرد، اذعان داشت:  این پیشنهاد به روسای شورای آموزش و پرورش که فرمانداران و استانداران را شامل می شود ارائه و پس از تصمیم گیری جمعی اعلام می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش تنها مرجع تعیین کننده تعطیلی مدارس نیست و پس از تصمیم نهایی توسط این نهاد اعلام می شود.

این مقام مسئول در رابطه با تعطیلی مقاطع دبستان شهر یزد در روز گذشته، تصریح کرد: تعطیلی روز گذشته مقاطع دبستان شهر یزد و برخی مدارس سایر شهرستان ها حدود ساعت 7 صبح قطعی شد که بلافاصله پس از آن  از طریق روابط عمومی آموزش و پرورش در رسانه ها و اخبار صبحگاهی رادیویی استان اعلام شد.

گلستانی فر در پاسخ به این سئوال که «چرا تعطیلی مدارس زودتر پیش بینی نمی شود؟» اظهار داشت: شواهد نشان می دهد پیش بینی هواشناسی خطای زیادی دارد  همانطور که پیش بینی های قابل توجهی برای بارش های روز گذشته و آبگرفتگی معابر می شد اما دیدیم که ساعت 10 صبح بارندگی تمام و آسمان صاف و آفتابی شد.

وی در پایان با بیان اینکه باید بر اساس شرایط موجود برای تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود، گفت: سلامت دانش آموزان بالاترین اهمیت را دارد و در عین حال تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس یک تصمیم فردی  نیست که تنها آموزش و پرورش در آن دخیل باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: چهل و یک پایگاه مطالعاتی نوروز در چهارده‌ شهرستان استان گلستان با هدف تقویت بنیه علمی، رفع مشکلات درسی و مفاهیم آموزشی و آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری پیش از تعطیلات نوروز در مدارس منتخب استان تشکیل شد و به مدت ۲۰ روز فعالیت می کند.

او افزود: تا کنون نزدیک به ۷۰۰ دختر و ۶۱۹ پسر به صورت حضوری در چهل و یک پایگاه مدرسه‌ای و ۳۲۰ دختر و ۱۱۴ پسر به صورت مجازی، از پایه های مختلف در این دوره‌ها شرکت کرده اند.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟