Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این فیلم که سندی بر وظیفه‌شناسی و فداکاری یکی از نیروهایی راهنمایی و رانندگی تبریز است در خیابان ارتش این شهر ثبت شده است.

این مأمور پلیس جارو در دست گرفته است و  خرده‌شیشه‌های حاصل از تصادف بر کف خیابان را کنار زده تا هم تردد ماشین‌ها با سرعت بیشتری صورت گیرد و هم اینکه لاستیک خودروهای عبوری بر اثر برخورد با شیشه‌های روی سطح خیابان دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این ویدئو که نمایی از زحمات پلیس راهنمایی و رانندگی است مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ جریمه رانندگی منجر به بازدارندگی رفتار‌های پرخطر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سیدتیمور حسینی گفت: اقدامات و پیشنهادت پلیس مبنی بر افزایش نرخ جرایم رانندگی برای این است که نسبت به رفتار‌های پرخطر رانندگان بازدارندگی ایجاد کنیم.

­

این مقام انتظامی افزود: بحث افزایش نرخ جریمه متمرکز است بر اینکه شاهد تخلفی نباشیم و به هیچ عنوان نگاه مجموعه پلیس و دولت به این موضوع، درآمدزایی نیست و هدفمان بازدارندگی از خطر و رفتار‌هایی است که می‌تواند موجب تصادف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­

رئیس پلیس راهور گفت: اگر جریمه‌های رانندگی ۱۰۰ برابر هم شود، برای این است که سلامت مردم تضمین شود و این به هیچ عنوان در سبد خانوار تعریفی ندارد.

­

سردار حسینی افزود: رانندگانی که در طول سال تخلفی انجام نمی‌دهند، اگر نرخ جریمه هزار برابر هم افزایش پیدا کند، برایشان شرایط خاصی را ایجاد نمی‌کند.

­

این مقام انتظامی گفت: هدف از افزایش نرخ جریمه، حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتار‌های رانندگان پرخطر است.

­

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه سال گذشته، ۹۸ درصد تردد‌ها قانونمند و فقط ۲ درصد از میزان تردد‌ها مشمول جریمه بودند، افزود: هیچ دستگاهی اجازه نمی‌دهد که ۲ درصد راننده متخلف، سلامت و امنیت ۹۸ درصد راننده قانونمند را به خطر بیندازد.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • افزایش نرخ جریمه رانندگی منجر به بازدارندگی رفتار‌های پرخطر
  • کاهش ۳۷ درصدی جرایم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • افزایش نرخ جرایم رانندگی در سال جدید
  • پلیس فتا: احراز هویت دو مرحله ای را در فضای مجازی جدی بگیرید