Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@12:08:53 GMT

اسکان اضطراری یک هزار و ۱۵۰ نفر در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۳۵۶

اسکان اضطراری یک هزار و ۱۵۰ نفر در خراسان رضوی

بر اثر بارشهای شدید حدود یک هزار و ۱۵۰ نفر از ساکنان روستاهای این استان بویژه در شهرستانهای بردسکن، سرخس و کاشمر اسکان اضطراری یافتند.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۸۰ نفر از این تعداد ساکن روستاهای صیف آباد و محمد آباد بردسکن هستند که روستای صیف آباد به طور کامل تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجتعلی شایانفر افزود: ساکنان این روستاها در مساجد، سالن های ورزشی و سایر مناطق امن اسکان یافتند.

بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران که از شنبه شب در این استان آغاز شده تا فردا ۲۷ فروردین ادامه دارد.

بارندگی شدید در این مدت موجب جریان سیل در شهرستانهای کلات، درگز و سرخس در شمال، بجستان در جنوب و خلیل آباد و بردسکن در جنوب غرب خراسان رضوی شده است.

شدیدترین این خسارتها مربوط به شهر کلات بخاطر آبگرفتگی دهها منزل مسکونی است که منجر به صدور تخلیه یکی از محلات آن شد.

در پی تداوم بارش شدید هفت سد نیز در خراسان رضوی سرریز شده و چهار سد دیگر در آستانه سرریز قرار گرفته اند. هشت رودخانه نیز در نقاط مختلف استان بخاطر حجم بارشهای شدید سیلابی شده اند. با این وجود بخاطر تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه دستگاههای مسئول و نظارت مستقیم استاندار خراسان رضوی و دیگر مدیران استانی تاکنون سیل در این خطه خسارت جانی نداشته است.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۷۷ هزار زائر در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۷۷ هزار و ۵۱۳ زائر نوروزی در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی پذیرش شده‌اند. - اخبار استانها -

سید امیر شوشتری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در مشهد، از روند کاهشی ظرفیت اسکان در مشهد خبرداد و اظهار داشت: تا 5 اسفند 100 درصد ظرفیت اسکان فرهنگیان در شهرستان مشهد استفاده شده اما از این تاریخ به بعد روند کاهشی داشته است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز 8 فروردین 16 هزار و 421 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان خراسان رضوی پذیرش شده اند.

شوشتری تصریح کرد:در مجموع تاکنون 77 هزار و 513 نفر در 950 مدرسه خراسان رضوی پذیرش شده اند.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 950 مدرسه در سطح  استان  خراسان رضوی زائران نوروزی را پذیرش می‌کنند که 610 مدرسه در مشهد فعال هستند.

وی گفت: اسکان زائرین،خدمات فرهنگی،راهنمای زائرین در قالب بروشور و نقشه  شهر، اطلاع‌رسانی مراکز زیارتی، تفریحی، درمانی و گردشگری شهر مشهد و غیره از دیگر برنامه‌های ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • عملکرد خوب اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه
  • سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • پذیرش ۷۷ هزار زائر در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی
  • بارش شدید باران در راه مشهد