Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا سعید کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل در نشست صمیمی ابتدای سال مسئولان اداره کل ورزش و جوانان البرز با هیئت های ورزشی استان گفت: در سال ذ97 هیئتهای ورزشی عملکرد بسیار خوب و موفقیت امیزی داشتند که انتظار درایم در سال پیش رو این روند تقویت شود.

وی با اشاره به میزبانی از 220 رویدادهای کشوری، آسیایی و بین المللی در البرز، افزود: : روند میزبانی البرز از رویدادهای مهم ورزشی در سال 98 نیز با قوت و توان بیشتری ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولیوند سال 98 را سالی سرنوشت ساز و مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با توجه به این که 98 سال ماقبل المپیک می باشد، باید نشست های تخصصی بیشتری در رابطه با این مهم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: ما در استان البرز 13 رشته ی المپیکی شاخص و توانمند داریم که از این میان شانس 4 رشته برای حضور و کسب مدال در المپیک بیشتر از سایرین است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل تاکید کرد: هیئتهای ورزشی هر چه سریعتر با هماهنگی فدراسیونهای مربوطه، هدف گذاری و برنامه های سال پیش رو را مشخص و به اداره کل اعلام نمایند.

وی تصریح کرد: البرز یکی از استانهایی است که در برگزاری مجامع هیئتهای ورزشی بسیار پرکار و فعال بوده و با توجه به همین موضوع حتما از روسای فدراسیونها بخواهید که شخصا در مجامع حضور پیدا کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز المپیک شاخص معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی با اشاره به اهمیت استانداردسازی جایگاه‌های CNG، از نظارت ویژه اداره کل استاندارد استان البرز بر این جایگاه‌ها خبر داد و گفت: همه جایگاه‌های سی ان جی موظف به همکاری با شرکت‌های بازرسی معرفی شده توسط این اداره کل هستند و تمامی ضوابط ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران در این خصوص لازم الاجرا است.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: در سال جاری نازل‌های سوخت جایگاه‌های سی ان جی استان نیز به لحاظ کالیبراسیون و دقت حجمی گاز ارائه شده به مخازن خودروهای دوگانه سوز، مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و تمامی جایگاه‌های سی ان جی باید نسبت به اخذ گواهی از استاندارد اقدام کنند.

وی در خصوص نظارت بر پمپ‌های بنزین استان نیز مطرح کرد: همه نازل‌های سوخت بنزین معمولی و سوپر، نفت سفید و گازوئیل توسط سازمان استاندارد مورد آزمون دوره‌ای قرار می‌گیرند و در صورتی که یک نازل عملکرد درستی نداشته باشد از ادامه خدمات آن جلوگیری و پس از تعمیر و آزمون مجدد آن و در صورت تأیید استاندارد، اجازه ادامه فعالیت صادر می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: همه شهروندان می‌توانند در پمپ بنزین‌ها برچسب‌های صحت کالیبراسیون نازل‌ها را که روی آنها الصاق شده است مشاهده کرده و در صورتی که یک نازل عملکرد درستی نداشت، بلافاصله موضوع را به این اداره کل گزارش دهند.

وی عنوان کرد: در سال جاری با پیگیری‌های مکرر این اداره کل، دو تأسیسات مهم گاز LPG بر اساس استاندارد ملی ۸۴۱ موفق به اخذ استاندارد شدند و با توجه به اینکه فرآیند شارژ سیلندرهای گاز مایعLPG مشمول مقررات استاندارد اجباری است، نظارت‌های این اداره کل بر تأسیسات اصلی شارژ سیلندرها به طور ویژه تشدید شده است.

آئینی در پایان بیان کرد: تعمیرات سیلندرهای گاز مایعLPG نیز تحت نظارت استاندارد بوده و به دلیل وجود یک مرکز مهم تعمیراتی سیلندر گاز مایع در استان البرز، ارائه خدمات تعمیر سیلندرهای LPG به استان‌های مجاور تحت نظارت اداره کل استاندارد استان البرز و کمیته استانی نظارتی مربوطه قرار دارد.

کد خبر 6063595

دیگر خبرها

  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز