Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، از همان آغازین روزهای سال جدید که برخی از شهرهای استان گلستان دچار حادثه سیل شدند طلاب و روحانیون از اولین گروه ها و قشرهایی بودند که به صورت داوطلب وارد کار شدند .

روحانیون در قالب گروه های جهادی از همان روز اول در کنار مردم سیل زده گلستان بودند و در کف میدان به یاری سیل زدگان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از افزایش بارندگی و وقوع سیل در استان های لرستان و خوزستان نیز بار دیگر این طلاب بودند که در کنار سایر نهادی ها و سازمان های دولتی و مردمی در صحنه حاضر شدند به طوری که تنها در شهر پلدختر بیش از 500 روحانی به یاری مردم سیل زده شتافتند.

این اتفاقات در زمانی رخ داد که بیگانگان و دشمنان از هر روزنه ای برای ضربه زدن به روحانیت و جایگاه بی بدیل این قشر استفاده می کنند اما مردم ایران اسلامی در عمل دیدند که باز هم این طلاب هستند که همانند برهه های دیگر تاریخی مانند جنگ تحمیلی ، سیل و .... در کنار مردم هستند.

حضور جهادی طلاب در مناطق سیل زده با واکنش های متفاوتی در سطح جامعه روبرو  شد به طوری که بسیاری از مردم در پست ها و کامنت های مختلف از این حضور قدردانی کردند.

احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس نیز با انتشار پستی در صفحه ای شخصی خود در توییتر به حضور روحانیون در مناطق سیل زده واکنش نشان داد.

وی در این باره نوشت: نخواستند ببینند، اما باز هم طلبه ها همچون دوران دفاع مقدس، بیشترین حضور صنفی را میان دیگر اقشار ملت در یاری به هم وطنان سیل زده دارند.

زنده باد ارتش، زنده باد سپاه، زنده باد بسیج ، زنده باد دانشجو... ، پاینده باد ایران اسلامی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ایسنا/تهران روحانیون و ائمه جماعات با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین صبح پنجشنبه در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هرفرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها بویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.

در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟